Lekker man! Mooie avond gehad. Volgende keer present
Hangt ervan af of het licht op een gegeven moment uit ging.
Tja…. Goede vraag. Het is niet verkeerd gemaakt. Het heeft ook zeker gewicht.
Maar het is totaal niet mijn smaak.
Ftfy.
Ik vind het er op zich wel trendy uitzien oid. Zou er denk wel snel op uitgekeken zijn.
Ik heb er sinds anderhalf jaar eentje, en het is mijn meest gedragen horloge.
Mijn horlogesmaak is misschien iets naast de gebaande paden, maar naast de vormgeving (wat natuurlijk altijd iets heel persoonlijks is) kan ik ook heel erg de ingenieurskunst waarderen.
Mijn model (de H41) is tot 1km waterdicht (super handig natuurlijk ) en evengoed nog geen 13mm dik. Ook houdt het titanium zich erg goed.
Maar het meest indrukwekkende vind ik hoe het horloge met licht speelt. Het kristalglas is volgens mij bol aan de achterkant bijvoorbeeld, de uuraanduidingen zitten op een stuk saffier gebakken en de binnenkant van de wijzerplaat heeft een donkere sunburst. Ook is de lume fenomenaal.
Je merkt aan alles dat er echt heel veel energie in het ontwerp is gaan zitten (zowel het esthetische als het technische).
Ik vind het echt oprecht een heel gaaf horloge.
Plaatjes voor de sfeer (maar je moet 'm in de hand hebben om alle aspecten te kunnen waarderen):
Mooi gesproken en verduidelijkt.
Maar @Rolopalooza de Patek op tafel is zoveel mooier
Helaas ook ietsje pietsje klassieker en daar is de prijs ook naar
Ik zou mijn Ming ook inruilen voor een pp 5226. Maar het zou ook een beetje pijn doen
Laat ik eens aftrappen met een selectie van al het lekkers van vandaag.
Het was weer beregezellig en goed georganiseerd door @HanDavinci
Best bijzonder hoe iedereen zo relaxed is en dat je ook weer met het gewenste aantal horloges thuiskomt. Dit alles omgeven door bier, lekker eten en bovenal leuke gesprekken. Genieten!
Was super! Leuk om de gezichten achter de namen te zien. @HanDavinci, bedankt voor het organiseren, was top!
Was echt top! Leuk om ook weer wat nieuwe gezichten te zien.
Mijn foto’s zijn zo slecht dus laat het hier bij
Vet! Jammer dat ik er niet bij kon zijn! Mooie stukken ertussen!
Het was echt fantastisch. Er was geweldig mooi spul!
Ik zal nu wel vervloekt worden maar deze van @BLROTBR vond ik het allerlekkerst
Was idd erg gezellig! Die Moser was wel echt next level, wat een plaat. Binnen soms net zwart en buiten onwijs mooi groen. Mijn holy grail ook kunnen passen (Urwerk) naast een aantal andere toppers. Ook de Ranger is mij echt positief opgevallen. Voor dat geld echt een leuk horloge
Maar maakt dat uit? De meeste of in ieder geval heel veel van de mensen die komen zijn toch geen actievelingen op HF?
Gave plaatjes mannen! Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Hoop de volgende keer aan te kunnen sluiten
Toffe verzameling ziet er goed uit
Daar liggen hele mooie horloges tussen