Dat was ook mijn persoonlijke favoriet, goed formaat en draagt echt top!
Ook bizar dat tussen al dat geweld de nieuwe Speedmaster er echt uitspringt, wat een goed horloge is dat toch zeg.
Dat was ook mijn persoonlijke favoriet, goed formaat en draagt echt top!
Ook bizar dat tussen al dat geweld de nieuwe Speedmaster er echt uitspringt, wat een goed horloge is dat toch zeg.
Ik dacht exact hetzelfde
Das nou het zo’n beetje het enige blazoen op onze mooie provincie
Das ook weer zo glas is halfvol-mentaliteit. Heel goed. Het kan altijd erger
Smet?
Helemaal gelijk thanks Ruud
Wanneer je denk dat je verzameling klaar is en je door dit topic scrollt… Wat een klasse mooie foto’s ook.
Wauw wat een foto’s, wat een topper die 5035G!
Mooi die Breitling ook.
Gisteren nog een leuke gtg gehad in Brussel samen met Prosper.
Fantastisch onthaal met drankje en snack. Eerst de winkel verkennen met oa Moser, Bulgari, GS, Omega,… Nadien kwam het ‘omega’ evenement. De laatste nieuwe novelty’s kwamen aan bod, van klassiek tot de serieuze diver
De avond afgerond één van de beste cocktail bars van het land
De foto’s:
Mooie horloges! Ben nooit van het goud maar dat Omega goud kan me wel bekoren….
Die is echt knap irl
Nice! Die gouden panda op rubber is voor mij echt de ultieme Speedy.
De consensus van de groep was dat het een zeer knappe panda is, maar als je die ziet rond iemand zijn pols ga je er steeds van uit dat het een gouden daytona is
Knappe stukken zeg. Mooi om te zien.
Was dit voor of na de borrel?
Vanaf de tweede helft van de borrel.
Iemand nog naar een GTG geweest vandaag?
Ik ben een HFer op de markt tegengekomen waar hij me zijn nieuwe NA heeft laten zien. Telt dat ook?
Was het een mooi horloge of zeg je van wat een verschrikkelijk ding maar dat kon ik toen niet zo zeggen?
Het was een Breitling en voor een Breitling niet onaardig. Ik wou hem wel een keer omdoen maar dat durf je toch niet te vragen natuurlijk. Staat een beetje raar.
Nee, ik was verhinderd. Wel al errrrrg mooie foto’s voorbij zien komen.