Jaja, de Tudors uiteraard!
De nieuwe GMT is toch echt wel de knaller van het moment daar.
@Twan : UG ook zeker ondergewardeerd, echt tof!
Jaja, de Tudors uiteraard!
De nieuwe GMT is toch echt wel de knaller van het moment daar.
@Twan : UG ook zeker ondergewardeerd, echt tof!
Nee idd, ik doe alles op temperatuur ipv tijd.
Blijven oefenen Brick en alles komt goed
Leuke GTG, dank @BulangAndSons voor de organisatie!
Met al die Leica’s in de buurt heb ik zelf bijna geen foto’s gemaakt, maar ik heb de groene OP41 nog niet langs zien komen dus hier dan mijn bijdrage qua foto’s
Jij zat wel op de mooiste plek met de juiste belichting
Ook mooie verhalen gehoord bij horloges. Eigenaar van dit horloge is aardige vent, alleen niet actief op het forum.
Dit horloge is door een zoon gemaakt in gelimiteerde oplage van 50 stuks en is afgeleid van het horloge van zijn vader die hij zijn leven lang heeft gedragen. Na deze 50 heeft hij verder geen horloges meer gemaakt.
Voordeel is dan wel dat je lekker kan stoken! Ieder nadeel heeft zijn voordeel!
Ik ben een fotograaf van een bedenkelijk niveau maar de gezelligheid compenseerde daarin ruimschoots. Bedankt voor de uitnodiging @BulangAndSons.
@RKJ Volgende keer geef ik hem niet meer terug. Hoewel ik blij ben met de door mij getoonde discipline, ben ik toch wel beetje teleurgesteld dat ik hem niet heb gekocht
Ik heb die LV anderhalf uur omgehad en hele hoofdstukken over en weer contact gehad met het thuisfront. De vrouw zei koop gvd dat ding nou want ik wil mijn telefoon wegdoen. Eerst maar eens verhuizen over twee weken zei de ene bipolaire zijde van mijn schedel tegen de ander. Nu werd ik dus wakker zonder LV, maar gelukkig ook zonder kater. Mooie dingen. Volgende keer beter.
Wachten man, dingen zakken als n tierelier
First things first
Die serti is toch een fraai ding. Op de folder plaatjes bedenkelijk maar om de pols des te beter.
Het was dan ook een zeer exclusief en select gezelschap…
Er was geen serti, die had ik wel onthouden.
*sub naast Daytona
Een serti heeft altijd edelstenen, dat is een omgeslagen blauwe.
Als advocaten 1 ding niet kunnen is het bankieren. Trust me.