Ik had op een gegeven moment die Paul Newman om, net na die 49 andere gasten.
Maar inderdaad jammer dat we elkaar niet hebben gesproken!
Ik had op een gegeven moment die Paul Newman om, net na die 49 andere gasten.
Maar inderdaad jammer dat we elkaar niet hebben gesproken!
Mwah, dit was een bad excuse for a negroni. Als je een goeie proeft, snap je me!
Ik kwam hem tegen in dat hokje met die doucheslang. @MrMojo ik herkende hem meteen. #team36
Daar ben ik weg van gebleven. Om redenen
Er was zo te zien een hoop moois aanwezig
#Soldaatvanoranje
Ik heb niet de beste foto’s gemaakt dus doe het maar zo.
Maar potdomme wat was het mooi. Prachtige horloges en vooral veel leuke mensen. Sterker nog, ik heb zoveel gekletst dat ik toch nog heel veel mooie horloges heb gemist als ik de foto’s zie.
Volgens mij moet ik de volgende keer bij het voorstellen ook maar gelijk vragen naar de forum naam, want ik zie nu heel veel posts waarbij ik denk: ik heb je vast gezien en wellicht gesproken maar op basis van je forumnaam en de foto’s weet ik niet wie je bent.
He bah. Schijnen vaak van die arrogante mensen te zijn die teveel drinken.
Ik ben ook niet zo memorabel, joh
Ik leg nu de link pas. Ooit een Damasko bij jouw thuis gekocht, ik vond je al zo bekend voorkomen.
Gelukkig hebben wij de foto’s nog, ik heb het idee dat ik de helft niet gezien heb.
Shout out naar @Just_Date als enige dame tussen alle enge mannen.
Het was weer een gezellige dag! Met prachtige horloges.
Deze is mij toch wel bijgebleven juist vanwege die band:
.Maar er was meer lekkers:
.Of wat dacht je van deze, ca. 40 jaar oud!
Usual suspects:
. .Er was heel veel moois
.Foto’s werden er genomen.
Herkenbaar. Ik heb @Neyra helemaal gemist. En ook @Drebin, toch al jaren een forumheld. Volgende keer dan maar.
Ik was die jongen met te grote SD die tegen iedereen met een 16600 vertelde hoeveel beter 6-digit is. Ongevraagd vooral.
Je hebt mij in elk geval overtuigd. Kan ook komen door de herhaling
Dat was gewoon een plee. En geen doucheslang.
Na een nachtje slapen zijn me er, los van de categorie onbereikbaar, toch wel een paar bijgebleven. Dan denk ik aan de Panerai Quaranta, de Nomos Club, uiteraard de Polerouters, de Rhodium YM, Rootbeer, Zenith MF. Waar zo’n GTG al niet slecht voor is.
Welles, want jij bent de geestelijk vader van jouw memorabele set
Dat is toch een mooie gedachtegang. I’ll take it!