Ow ik zie t nu
Ik vond t logisch dat die knop (daar komt de koffie uit toch) van onder zat en de kroon rechts.
Teveel bier denk ik
Ow ik zie t nu
Ik vond t logisch dat die knop (daar komt de koffie uit toch) van onder zat en de kroon rechts.
Teveel bier denk ik
Wat is het verhaal achter de Rolex met de gegraveerde Max Verstappen World Champion 2021 caseback ?
Dat verhaal is GTG only helaas.
Maar ja dan kan ook niemand er over tekenen
Ja zonde he!
Koude kermis
¡ɟoɹdold ǝʇʇǝʌ
Er zwierven meerdere verhalen zorgeloos rond tijdens de GTG (net als horloges en eigenaren) De mooiste ging er over dat iemand tijdends de laatste ronde van de finale van 2021 op de pits van het Mercedes team een drol durfde te draaien. Iedereen keek toen natuurlijk naar de nek aan nek herstart. Toen Max hier achteraf van hoorde moest hij zo hard lachen dat hij besloot om deze grap te belonen met een sub.
Gisteravond was de eerste Watch Fellows Get together. Op een top locatie in het hoge noorden met een geweldige groep liefhebbers mijn ogen uitgekeken. Wat een moois en wat een leuke groep. Tijd vloog voorbij, snel een herhaling wat mij betreft. En nu, plaatjes….
Klopt! Die heb ik blijkbaar niet op de foto, tof dat jij hem wel hebt
Mooi setje horloges bij elkaar!
Zaterdagmiddag was het zover. Een nieuw horloge GTG initiatief in Gelderland. Altijd weer spannend. Je kent elkaar immers niet. Een ding weet je wel. De horlogeliefhebbers zijn eensgezind over hun passie. Ongeacht grootte en samenstelling van hun collectie. Kortom, een erg geslaagde middag gehad met leuke mensen en fraaie collecties. Hierbij wat foto’s.
Op naar de volgende!
Toffe groep (verzamelaars). Ik kan zo enkele namen opnoemen die erbij waren zonder dat ik een van hen al ontmoet heb.
Mooie exemplaren! Erg gaaf die oude Breitlings!