Het grote horlogegerelateerde "domme" vragen topic (Deel 1)

Het is druk bij postnl,
Mijn pakketjes kwamen ook een dag later vorige week.

1 like

Dat vind ik wel interessant om te weten

Denk dat S voor Seiko staat.
Of zijn er types die niet met een S beginnen?

En er zijn 3- en 4-letter types.

Laat jij het trouwens nog weten als alles veilig is aangekomen, @ArthurNaessens? :slight_smile:

1 like

Goeiemorgen, gisteren in de avond is het nog binnengekomen! Dus geen vertraging, best knap 1 dag van Nederland naar België.

2 likes

Mooi man
:+1:

1 like

Hahah, het werkt. Geweldig :sweat_smile:

4 likes

Top! :grinning:

1 like

Een nachtje met dial omlaag wegleggen is voldoende voor +1 sec.

2 likes

Hier ben ik nogmaals met een vraag. Het is niet per se een domme vraag maar ik wist niet onder welke toppic ik hem anders moest posten, dus bij deze. Overdag heb ik vaak de neiging om het glas van mijn horloge snel eens af te kuisen met mijn hemd of trui, nu vraag ik me af of dit kwaad kan. Weten jullie toevallig als er bepaalde vochtige doekjes bestaan specifiek om je horloge mee te kuisen, gewoon even snel blinken niet perse grondig? Alvast bedankt voor jullie antwoord. Groeten Arthur

Nee.

Let wel op met knopen of ritsen.

Of gebruik anders een brillendoekje.
Dat zal nooit krassen geven.

Vocht zou ik niet gebruiken maar dit hangt
ook van het soort horloge af.

1 like

Als je iets bij WatchGecko besteld, krijg je vaak een WatchGecko microvezeldoekje cadeau :wink: Perfect om je horloge mee schoon te vegen :+1:

1 like

Maar dat heb je nooit bij je, toch ?
Dus inderdaad even je shirt of wat je ook aan hebt.

1 like

Morge allemaal,
Kan het kwaad om bij een zakhorloge regelmatig naar het uurwerk te kijken? Dus om het deurtje te openen en er naar te kijken, of komt er dan teveel stof in het uurwerk.

1 like

Komt er te veel stof in? Dat lijkt mij afhankelijk hoe stoffig je huis is.:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ha ha, ik zie al een soort wervelwind richting horlogekast gaan, zodra die wordt geopend.

:grin:

2 likes

Doe dit alleen in de badkamer :wink:

3 likes

of in de koelkast
:grin:

3 likes

giphy

1 like

“Somewhere between”

:wink:

1 like

Moeders zit ook in quarantaine dus het huis is alles behalve stoffig😜.

3 likes