Waar ligt Toyok?
Good spotting. Een dyslectische verschrijving: moest Tokyo zijn.
ja, en Boertange bestaat ook niet.
(Bourtange)
Google weet allesâŠ
Waarom zie ik op vooral buitenlandse forums en facebook groepen dat ze vaak goodies krijgen van het merk waar ze een horloge van kopen?
In Nederland gebeurd dat volgens mij zelden?
toch wel:
Die zit bij de âbig boxâ in. Ik bedoel meer buiten de horloge verpakking om. Zoals pennen, petjes, sleutelhangers en soms zelfs jassen.
Wat mij betreft houden zo, ik gebruik alleen het horloge maar bewaar alles wat er bij hoort. Alleen de doosjes nemen al meer dan genoeg ruimte in beslag, ik hoef niet nog meer rotzooi
Och, ik zie het als een kers(je) op de horlogetaart.
Dat kan ook natuurlijk. Ik heb zelf liever een paar euro korting ipv een sleutelhanger
Petje, wandklok, tas, Victorinox-Oris mes
Waarschijnlijk een Game of Thrones dingetje? Oh nee, dat was BlackwaterâŠ
Wijzerplaat kleur dat zwart is ofzo
zat het net op te zoeken, klopt!
In combinatie met een andere kleur bezel toch? dus wijzerplaat altijd zwart.
als je kijkt naar Tudor black bay GMT, zie je dat die ook met pepsi bezel is. maar de plaat zwart. Ook zijn die er met zwarte bezel.
tudor black bay 79230n is zwarte bezel
tudor black bay 79230g is met groene bezel.
lijkt mij dat het dan om een zwarte wijzerplaat gaat als je 'black bay â ziet staan.
Kan het fout hebben, ben geen expert.
Misschien een idee om Blue Bay te introduceren met blauwe wijzerplaat bij de Tudor horloges
Blauwe zee en havens etc
Ik ben net catawiki aan het browsen en zag deze kavel.
Ik herkende dit horloge en meende het goedkoper te hebben gezien, zoals hier. Hoef je ook niet nog 9% meer te betalen en een stuk minder verzend kosten.
Is hier een reden voor?
Edit:
Hier nog een voorbeeld. Staat op 183 excl. 9% extra kosten en verzendkosten maar hier voor 133. Wat mis ik?
Bij Jomashop en Creationwatches die je aanhaalt, betaal je waarschijnlijk invoerkosten aangezien die in Amerika zitten. Het lijkt goedkoper, maar dat is het uiteindelijk niet.