Gewoon leuk om te kijken hoe ze eruit zien, je krijgt van sommige horloge’s een heel andere indruk, zeker de moeite om te bekijken
Godnondejuu wat een collectie!!!
Een kleine telling van de huidige collectie en een relatief eenvoudige mathematische inspanning leert dat dat doel zo niet bereikt wordt nee.
Als je 5 Rolices hebt telt een vijfje natuurlijk niet meer mee
Feit
Ik zou de laatste persoon zijn die er zo over zou denken
Het is eerder dat 37mm te klein is voor een pols van 20,5-21cm. Ondanks dat toch veel plezier aan beleefd en vaak omgehad
Ik heb net dit hele topic doorgespit.
Ik heb het gevoel dat ik 338 keer dezelfde foto’s heb gezien. Of ligt dat aan mij?
Ik was fan van de IWC chrono’s maar ze komen me nu m’n strot uit
Geen idee wat je hiermee bedoelt
Net nieuw hier zeker? Dit is een topic aangemaakt door RLC. Dan wordt ie ook twee jaar in leven gehouden. En part of de fun is dan om veelal gelijkende foto’s te plaatsen. Op zich geen ramp, en je kan ook altijd nog iets op negeren zetten als het je stoort. Als je bij de eerste post klikt op de knop “dit topic samenvatten” aanklikt, blijven er van de 190 Posts nog zo’n 40 over, probeer maar eens? zul je zien dat het best een leuke verzameling collages is.
Wow wat een verhaal op een bericht van mij met een smiley. En nee, als je alle topics volgt zul je zien dat ik niet “net nieuw” ben.
En nee, negeren is voor mij geen optie. Overigens staan er berichten in die veul verder gaan dan dit onschuldige bericht van mij.
En door.
Is geen kritiek hoor, ik denk dat je het te zwaar opneemt. Zo spannend is mijn bericht toch ook niet? Vooral informatief. Lees nog maar es. En je bent zes weken lid, dus dan is het leuk om even te onderstrepen dat je nog nieuw bent . Het is net een dorp hier hoor. Dus kom maar door met je collage
Deze functie kende ik nog niet. Handig!
Edit: de functie van het samenvatten voor de duidelijkheid.
Ja handig hè! Dan is het nog de moeite waard om een topic te openen waar al 1000 berichten in staan