Voor de afwisseling in dit topic mijn mooie horologische collage!
Je weet natuurlijk al wat er in dit topic gepost wordt vanaf 23 juni…
Best een lange schorsing trouwens. Nu word ik nieuwsgierig.
Is dit nu alles wat je hebt momenteel Sebastiaan? Kun je prima mee vooruit.
Ja klopt! Hoewel ik ook nog een casiotje heb liggen.
Rolex eruit en nog niets in de plaats. Horloge was geweldig, maar de prijs van het horloge stond niet in vergelijking met het plezier wat ik er van beleef. Ik merk dat deze horloges mij ook veel plezier opleveren en vond het daarom beter er afscheid van te nemen. Wel mis ik de Omega Speedmaster Reduced die ik ervoor had ontzettend veel .
Op z’n tijd komt er nog iets leuks voor in de plaats, maar dat zal ws een knaller van max 3k worden. Voor nu tevreden en lekker genieten van wat ik heb. Minder horloges = meer draagtijd en dat is wel lekker
Neem aan dat jij die toch niet meer gespaard hebt?
Je hebt geen idee wat ik allemaal spaar en gespaard heb!
Maar deze niet hoor. Ze staan wel, in een album hier nog in huis. De Flippo’s werden, jaren geleden, toen die dingen een hype waren, fanatiek gespaard door mijn dochter. Twee albums vol!
Maar zeg nou zelf; horloges is toch net zo iets?
Ik hoef er alleen geen ingewikkelde collages voor te monteren.
Ik fotografeer gewoon mijn theedozen.
Ik heb ook allerlei gekke dingen gespaard, maar die flipporage was volgens mij in mijn studententijd, dus die dingen heb ik zelf ook al niet meer gespaard
Zeker, maak ik me ook schuldig aan
Gelijk heb je. Er is zoveel moois voor minder geld. Lekker de tijd nemen voor je volgende aankoop.
Nou, om een beetje in de sfeer van het ek te blijven, een rood wit blauwe collectie, wie maakt er een oranje collage?
Het zou mij niet verbazen als de complete flying-flippo serie nog bij mijn ouders ergens op zolder ligt.
Telt in dit geval voor vijf?