Het grote horologische collage topic

Mooie collage. Zo zie je ze niet vaak.

Oh wacht, wel, je hebt dezelfde al 38 keer geplaatst in dit topic alleen.

Desalniettemin dank voor het delen

10 likes

Graag gedaan. Volgende week weer een nieuwe :+1:

Je hebt een mooie collage, eerlijk is eerlijk, veel toppers an sich bekeken. Vele ervan heb ik ook gehad.
Maar zo samen denk ik: wat een saaie collage. Alles zwart, merendeel duiker.
Moet je in de ochtend 30x extra de deur open-dicht doen als je wat variatie aan zou brengen in de collage?

2 likes

4 likes

Omelette du fromage :fried_egg:

3 likes

Er zit in elk geval meer afwisseling in de bovenste foto :+1:

1 like

En na 6u nog 0 likes :see_no_evil:
Dit kan je toch geen voldoening geven…dat werkelijk niemand je foto leuk vindt :thinking:

1 like

Ralph wordt inmiddels door best wat mensen genegeerd dus is het niet geheel onverwacht misschien. Ik neem tenminste aan dat @rlc op de hoogte is van het ‘negeer topic’.

Ik geef een like omdat ik het zielig vind. Het blijft een mooie verzameling. :man_shrugging:

3 likes

Couldn’t care less. Ik ben sowieso meer van het geven hier op het forum…

Als ik al die negativiteit niet met positiviteit maar met hetzelfde negativisme zou beantwoorden zou het er hier niet leuker op worden.

2 likes

Das zeker waar.

p.s. je telefoon moet aan de oplader

1 like

En als je niet zoveel negatieve aandacht zou vragen zou het er misschien ook een stuk leuker op worden (ook voor jou) :+1:

1 like

Niet helmaal mee eens. Lijkt alsof er n paar zijn die volgens mij de hele dag kijken of RLC wat post en dan daarop gelijk zuur reageren.

2 likes

Precies dit…:point_up_2:

Ik heb ook een collage gemaakt van horloges die ik de afgelopen 3 jaar gehad heb. Alles is verkocht inmiddels. Spijt heb ik van het verkopen van de AP Royal Oak Moon Phase. De rest mis ik niet bijzonder erg.

7 likes

De vacheron constantin ook al?

Die is inderdaad niet verkocht.

2 likes

:wink:

3 likes