Het grote incoming topic (Deel 2)

Heb hem pas net binnen maar eerste indruk is dat de stalen band zeer solide en mooi afgewerkt is, zoals bij Breitling de standaard is.
De gesp is helaas een vrij standaard gesp bij een dubbele vouwsluiting, wat je ook op veel goedkopere banden tegenkomt dus dat is wel een van de mindere punten, maar ik begrijp dat ook dit op nagenoeg alle stalen Breitling banden zo is.

Zit nu nog in een druk dienstblok, maar zal als ik meer tijd heb en hem wat gedragen heb een uitgebreid NA-topic aanmaken :slight_smile:

2 likes

Beauty zeg :heart_eyes::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Bijzonder horloge

Okee door jou heb ik nu aangeschaft:

Leuke korting :sunglasses:

17 likes

:ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Wow.
Schitterend qua eenvoud.

Lekker bezig, @Dao! :clap:

1 like

Mooi hoor…:+1:

1 like

Dat is ook wel een fikse korting!
Hele gave aanwinst :sunglasses:

1 like

Hij Is binnen, de Tissot Gentleman, helaas vind ik het toch wel tegenvallen… de uitlijning van de secondewijzer, die tikt rondom tussen de markeringen, wtf zelfs mijn oude Casio Edifice tikt super strak op de markeringen.
De lug to lug is ook erg groot door de aanzet van de band.
Kortom niet helemaal happy met deze aanschaf.

Wat zal ik doen, de prijs was prima, net geen 320€?

  • Openmaken en zelf de wijzer beter proberen te zetten… grrr ik houd er niet zo van om gloednieuwe dingen te openen…
  • Terugsturen?
  • Niet zeuren, houden!

0 stemmers

Vind dat nog best een aardig bedrag. Daar kan je veel leukere horloges van kopen. Zou het zeker terugsturen in jouw geval.

2 likes

Ja ok, maar voor een mooi gepolijst horloge van Zwitserse makelij met saffierglas en een nette quartz er in is het toch niet zo heel duur?
Zat eigenlijk te wachten op de Oceanus T200s, die is met import bijna 500€ maar die komt niet op voorraad bij Sakura.

Maar de poll is helder, en hetzelfde als mijn gevoel, terug maar met dit ding.

Helaas is de PowerMatic variant dan ook geen optie, hij heeft toch een te grote L2L voor mijn pols…

1 like

Als je niet tevreden ben terugsturen.
Overigens dat een uurwerk exact op de indices tikt is een kwestie van geluk. Behalve bij GrandSeiko met 9F uurwerk, die is precies af te stellen.

2 likes

Goed om te weten :+1:

De Casio Oceanus schijnt dit ook te kunnen, geweldig!

1 like

Kan de Oceanus reeks zeker aanraden in jouw geval. Ik heb die van mij toevallig gisteren ontvangen. Solar/atomic uurwerk, titanium, mooie afwerking etc etc voor ongeveer hetzelfde bedrag.

5 likes

Hier nog wel op ebay voor 410$

en iets meer voor een 100% feedback verkoper

1 like

Cool ding! :ok_hand:

1 like

1 like

Nice :+1:

1 like

2 likes