Het grote incoming topic (Deel 2)

Hopelijk komt er binnenkort een NA review?! Zou ik wel erg interessant vinden. In ieder geval hartelijk gefeliciteerd met deze mooie horloge.

Bij een zwarte wijzerplaat is het ook leuk om er één met een witte wijzerplaat te hebben…deze ook incoming :ok_hand::yum:

@wander heb je de band nog
of is die in bezit van @anon50762135 ?

13 likes

Ik ben benieuwd hoe lang je dat gaat volhouden… :thinking:

Tot 30 juni, dat was het doel :wink: Maar ik heb nog wel een eindsprint nodig haha!

1 like

Kennen jullie dat gevoel? Dat je tal van keren per dag het blauwe gedeelte door spit omdat je ook graag iets inkomend wil hebben?

Morgen kan ik gelukkig m’n Oris weer ophalen in Amsterdam, hopelijk geeft dat wat rust :sunglasses:

4 likes

Ja die ligt hier. Is wel een korte, voor 17cm polsen of kleiner. Als jij straks een schakeltje over hebt hoor ik het graag. :sunglasses:

2 likes

Dat bedoel ik… de man heeft 7,5 inch pols en zegt dat hij ze altijd wat los draagt dus misschoen kan ik met 18cm pols dan een schakel missen :+1::wink:

2 likes

Dat zou top zijn!

1 like

Zal effe duren…moet uit Amerika komen via WUS…en dan laat ik je het weten :+1::grinning:

1 like

yep… 7e stage van deze ziekte

5 likes

Nog één nachtje slapen! :blush: :face_with_hand_over_mouth:

11 likes

Gaaf!

1 like

Aangezien een Leopard Daytona buiten bereik is maken we een Leopard Day-Date.

2 likes

Prachtig… ik zou de set wel compleet maken dan


11 likes

Tropic incoming, eens kijken of dat ding écht zo goed is.

12 likes

Oris? Ja, die zijn echt heel fijn.

1 like

We gaan het meemaken :+1:t2:. Ben erg benieuwd

1 like

Welke maat?

1 like

Gaaf, 20mm toch dacht ik. Mag ik vragen waar je ‘m hebt gekocht?

@Erik11 lees je mee?

2 likes

De 20mm inderdaad die terug loopt naar 16mm. Lengtemaat geen idee overigens :grimacing:. Zal wel loslopen.

1 like