Het grote incoming topic (Deel 2)

Ja die ligt hier. Is wel een korte, voor 17cm polsen of kleiner. Als jij straks een schakeltje over hebt hoor ik het graag. :sunglasses:

2 likes

Dat bedoel ik… de man heeft 7,5 inch pols en zegt dat hij ze altijd wat los draagt dus misschoen kan ik met 18cm pols dan een schakel missen :+1::wink:

2 likes

Dat zou top zijn!

1 like

Zal effe duren…moet uit Amerika komen via WUS…en dan laat ik je het weten :+1::grinning:

1 like

yep… 7e stage van deze ziekte

5 likes

Nog één nachtje slapen! :blush: :face_with_hand_over_mouth:

11 likes

Gaaf!

1 like

Aangezien een Leopard Daytona buiten bereik is maken we een Leopard Day-Date.

2 likes

Prachtig… ik zou de set wel compleet maken dan


11 likes

Tropic incoming, eens kijken of dat ding écht zo goed is.

12 likes

Oris? Ja, die zijn echt heel fijn.

1 like

We gaan het meemaken :+1:t2:. Ben erg benieuwd

1 like

Welke maat?

1 like

Gaaf, 20mm toch dacht ik. Mag ik vragen waar je ‘m hebt gekocht?

@Erik11 lees je mee?

2 likes

De 20mm inderdaad die terug loopt naar 16mm. Lengtemaat geen idee overigens :grimacing:. Zal wel loslopen.

1 like

Overgenomen van forumlid @Andre23 die er nog eentje had liggen :muscle:t2::muscle:t2:. Thanks again André.

3 likes

Die tropic wil ik volgende keer graag eens op de EP proberen.

1 like

Is die niet 19mm @anon8024582HF?

Klopt 19mm. Gaat alleen passen als het bandje super soepel is.

:+1:t2: lukt misschien wel. We gaan het zien @Erik11

1 like