Ja die ligt hier. Is wel een korte, voor 17cm polsen of kleiner. Als jij straks een schakeltje over hebt hoor ik het graag. 
2 likes
Dat bedoel ik… de man heeft 7,5 inch pols en zegt dat hij ze altijd wat los draagt dus misschoen kan ik met 18cm pols dan een schakel missen 

2 likes
Dat zou top zijn!
1 like
Zal effe duren…moet uit Amerika komen via WUS…en dan laat ik je het weten 

1 like
yep… 7e stage van deze ziekte
5 likes
Nog één nachtje slapen!

11 likes
Gaaf!
1 like
Oris? Ja, die zijn echt heel fijn.
1 like
We gaan het meemaken
. Ben erg benieuwd
1 like
Welke maat?
1 like
De 20mm inderdaad die terug loopt naar 16mm. Lengtemaat geen idee overigens
. Zal wel loslopen.
1 like
Die tropic wil ik volgende keer graag eens op de EP proberen.
1 like
Klopt 19mm. Gaat alleen passen als het bandje super soepel is.




