Wel heel tof eigenlijk die bulova. Ben erg nieuwsgierig naar je bevindingen. Heb m even snel opgezocht uit interesse maar die prijs is wel echt een tof koopje 
Edit; zie nu je 1e post over de bulova pas. Sorry. Maar inderdaad een koopje 
Wel heel tof eigenlijk die bulova. Ben erg nieuwsgierig naar je bevindingen. Heb m even snel opgezocht uit interesse maar die prijs is wel echt een tof koopje 
Edit; zie nu je 1e post over de bulova pas. Sorry. Maar inderdaad een koopje 
Ja €150 ongeveer idd. Bulova is een mooi merk. Hieronder een kort filmpje. Daarin zie je hoe de lugs meebuigen. Ben ook erg benieuwd:
Heel tof, hier zit niet het 262khz uurwerk in toch? Dat zou m helemaal afmaken
maar verneem graag je bevindingen 
Nee idd. Helaas geen sweeping hands. Maar dat vind ik niet heel erg hoor.
Mooie kastvorm. 
Jammer van de kerstdagen, nu moet ik tot vrijdag wachten!!
Oris Divers 65 en een Boldr Voyager incoming! Helaas nog even wachten tot vrijdag…
Dacht ik klaar te zijn voor dit jaar, kwam ik via Bol terecht bij Horloge Outlet en deze mooie vintage style Chronograaf voor net boven 60 euro inclusief verzending. Mijn 5 minute research bracht me bij Hodinkee (https://www.hodinkee.com/articles/the-william-l-1985-automatic-chronograph) en voor die prijs was ik om. Toch nog een klein kerstcadeautje voor mezelf. Fijne kerst!
Fotootje van de Boldr!?!?
Dit is serieus een mooi horloge
Ik kan ze alleen vinden met de lederen band. Heb je refnr met de stalen band ?
Geinige horloges. Enjoy. Dit is de mijne. Mooie dial, voelt alleen ietwat cheap en licht aan en ik heb er een stuk meer voor betaald dan jij🙈
Volgens mij is dit het nummer voor de mesh band die er bij mij op zit: WLAC01BCORMM-02. Alleen was dat de laatste bij Horloge Outlet geloof ik. Op stalen band hebben ze 'm wel nog: https://horlogeoutlet.nl/a-54096472/william-l/william-l-1985-vintage-style-chronograph-staal-40mm/#description. Ik ben heel benieuwd hoe hij om de pols is, op de foto’s bij Williams L 1985 hebben ze in ieder geval hun best gedaan: https://www.williaml1985.com/en/chronographs/28-vintage-style-chronograph-bicolor-mesh-band-3760256220153.html.
Bedankt!
Inderdaad uitverkocht. de mesh band ziet er het mooist uit.
Via ander kanaal 100 euro.
Ben namelijk op zoek naar een horloge om zonder zorgen te kunnen dragen als ik wat lomps moet doen. En alles boven 100 euro vindt ik echt zonde als het zou beschadige.
Laat eens weten hoe deze live bevalt
Zal ik doen! Aliexpress heeft altijd nog wel mesh bandjes voor 3,50, het kwaliteitsverschil valt op dit prijsniveau wel mee denk ik. Al mis je dan het logo natuurlijk.