Nee de Timebomb
kwartje is gevallen, volgende gifje is voor mezelf
edit: ik geef op… HF app werkt niet… De duurste horloges komen voorbij maar het platform zelf…
zo te zien heeft hij wat liefde nodig,
wordt dit een fixer op?
of blijft de patina zoals nu?
42 mm deze ?
Schitterend horloge
Wijzerplaat heeft geen Patina. Model wijzerplaat vind ik super, net als de geslepen wijzers. Die zie je weinig.
Mooi die opgelegde indices. Gevuld met lume. En zo te zien is de lak als nieuw.
Glas nieuw is een wereld van verschil.
43 ,5 mm
Wel heel tof eigenlijk die bulova. Ben erg nieuwsgierig naar je bevindingen. Heb m even snel opgezocht uit interesse maar die prijs is wel echt een tof koopje
Edit; zie nu je 1e post over de bulova pas. Sorry. Maar inderdaad een koopje
Ja €150 ongeveer idd. Bulova is een mooi merk. Hieronder een kort filmpje. Daarin zie je hoe de lugs meebuigen. Ben ook erg benieuwd:
Heel tof, hier zit niet het 262khz uurwerk in toch? Dat zou m helemaal afmaken maar verneem graag je bevindingen
Nee idd. Helaas geen sweeping hands. Maar dat vind ik niet heel erg hoor.
Mooie kastvorm.
Jammer van de kerstdagen, nu moet ik tot vrijdag wachten!!
Mooi geel bandje erop… Of de rode als die vrijdag binnen is!!!
Oris Divers 65 en een Boldr Voyager incoming! Helaas nog even wachten tot vrijdag…
Dacht ik klaar te zijn voor dit jaar, kwam ik via Bol terecht bij Horloge Outlet en deze mooie vintage style Chronograaf voor net boven 60 euro inclusief verzending. Mijn 5 minute research bracht me bij Hodinkee (https://www.hodinkee.com/articles/the-william-l-1985-automatic-chronograph) en voor die prijs was ik om. Toch nog een klein kerstcadeautje voor mezelf. Fijne kerst!
Fotootje van de Boldr!?!?