Het grote incoming topic (Deel 2)

Bedoel je niet de SARX055? Dit is de nieuwe variant met het nieuwe 6L uurwerk, 9mm dik en ruim een factor 2 duurder dan de vorige

Edit: je hebt groot gelijk, had een foto van de SARX055 geüpload ipv de juiste sje :sweat_smile:

1 like

Prachtige incoming! :ok_hand: Van harte @Sjoepert

3 likes

Goei papske! :ok_hand:

1 like

Die fabrieksfoto’s van Seiko blijven me altijd verbazen, hoe ze zo’n mooi horloge zo lelijk kunnen vastleggen :zipper_mouth_face:

2 likes

Omdat ik de aanschaf van een Speedmaster ivm de kosten nog even op de lange baan schuif en ik ook erg blij wordt van Seiko heb ik na lang zoeken eindelijk een horloge met groene wijzerplaat gekocht.

Namelijk de Seiko SNKM97 :heart_eyes: ! De combinatie van de groene wijzerplaat en oranje wijzer spreekt me enorm aan. Ook de vorm van de kast is voor mij eens iets anders.

Het horloge is wat ik ervan had verwacht: degelijk en een aparte look. Geen saffierglas ed, maar daar is de prijs ook naar.

Al bij al een leuk horloge om samen met de vele anderen af te wisselen.

Uiteraard enkele foto’s.

9 likes

Yup…doen ze bij Grand Seiko ook zo lekker…:man_facepalming:

1 like

Een keer niet uit het blauwe gedeelte. Onderweg vanuit de CW HQ. Ben benieuwd.

7 likes

prachtig horloge en deze moet je volgens mij ook in het echt zien om hem te waarderen…

Van MP afgehaald ?

1 like

GS sbgv225 :slight_smile:

1 like

Morgen bandje op maat maken. Zit nu in de bus…

18 likes

je bent echt op dreef! :joy::+1:

1 like

Met een beetje hulp komt aankomende tijd ook dit horloge.

Dus idd ben lekker op dreef!:ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

26 likes

Wow plaatje.:heart_eyes:

Loterij gewonnen Kasper?

Nee… beetje hulp gehad zoals ik al zei.:upside_down_face:

1 like

Met de kerst van vrouw lief. Eerdere horloge wat ik poste door een Invicta fan. Binnenkort van een andere Invicta liefhebber een horloge fotoshoot cadeau (sommige insiders zullen denk ik wel weten dat ik ooit iets op papier wil zetten over dit merk).
Kortom als het om horloges gaat wordt ik niet alleen gedreven door mijn eigen enthousiasme, maar ook door die van anderen. Ik heb nog een hele lijst met collectie reviews, heb te weinig tijd.:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

3 likes

Weer een doosje incoming. Nu één waarin ik ook wat bandjes en tools in kwijt kan.
Ben benieuwd.

13 likes

Na lang wikken en wegen toch de Zenith El Primero gekocht van een forum lid :smile:
Heel erg blij mee erg subtiel en prachtig gedetailleerd horloge.
Nu word het bandjes sparen denk ik😀

43 likes

Owla netjes hoor!
Zeker zo met stof bekleed maakt em zeer nice moet ik zeggen :ok_hand:t2:

1 like

Ben benieuwd. Op de foto’s lijkt het een degelijke doos. Morgen komt hij binnen!
Hij heeft in ieder geval meerdere goede reviews.

2 likes