Het grote incoming topic (Deel 2)

Lekker hoor! :ok_hand:

1 like

De oermonster :raised_hands:

1 like

Mooi hoor! Ben benieuwd naar meer foto’s!

Ah, verlossend mailtje dat de backorder is aangeboden aan DHL.
Vol verwachting klopt ons hart…

En de Marathon MSAR komt ook nog terug van servicebeurt…

:crazy_face:

2 likes

Vandaag toch maar de knoop doorgehakt en een oude favoriet met een ander kleurtje besteld. (Iets met sellers remorse of zoiets :stuck_out_tongue_winking_eye:)

“Plaatje van ‘t web”

16 likes

Mooi! Sneller dan verwacht!

1 like

3 nieuwe bandjes voor de FOIS :v:

15 likes

Counting down the days

24 likes

Deze beauty is incoming :heart_eyes:

17 likes

Via een veiling. Wist niet dat er hier een te koop stond. :face_with_monocle:

1 like

Opeens viel het muntje voor deze. Letterlijk en figuurlijk. :grin:

Heb 'm met datum genomen. Mooier zonder, maar ja - dan zit het hele datummechanisme er gewoon, terijl er geen venstertje is. :wink: Gebruik de datum ook best vaak.

Donkergrijze NATO met oranje middenlijntje extra bij gedaan; wordt op de afgebeelde “tropic” geleverd.

Wordt m’n derde DH alweer! Nog een 1964 en een 1972-model hier. Wijzer-issue dat ik met de “1972” had is keurig opgelost, beter dan zich aanvankelijk liet aanzien. Heb er wel vertrouwen in. Seiko NH35 in de 1970 duiker, werkpaardje maar naar verluidt erg goed afgeregeld bij DH.

Goedkope(re) horloges zijn leuk! :smiley: :innocent:

8 likes

Fantastisch! Van harte gefeliciteerd kerel :sunglasses: :+1:

1 like

Geweldig mooi :ok_hand:

1 like

Oef wat mooi zeg! Van harte met deze fantastisch mooie incoming NA :ok_hand:

1 like

Na de Rangeman en de Mudmaster nu de G-Shock Frogman GWF-1035F Magma Ocean 35th Limited incoming.

7 likes

Heel vet!

1 like

4 likes

Heilige apenballen!

Gaat het dan toch lukken?

10 likes

Nog niet eerder een G-shock gehad. De stealth look van deze G-shock GA-2100-1A1ER vind ik wel erg gaaf en deze heeft volgens mij ook nog een mooi formaat. Ben benieuwd hoe deze mij bevalt. :smiley:

10 likes

De onrust was te groot. En een aanvankelijk aantrekkelijk lijkend alternatief kon me IRL onvoldoende bekoren. Gaat even duren, want uitverkocht voor de tijdelijke (en plaatselijke) korting. Al aanbetaald. Scherpe prijs kon gehandhaafd blijven.

En ik ga er geen NA van maken, want dat wordt dan de zoveelste. Is echt een behoorlijk afgezaagd ding onderhand op dit forum.

Ja hoor, die Speedy Pro komt gewoon terug hier!

:grin:

10 likes