Het grote incoming topic (Deel 2)

Fantastisch! Van harte gefeliciteerd kerel :sunglasses: :+1:

1 like

Geweldig mooi :ok_hand:

1 like

Oef wat mooi zeg! Van harte met deze fantastisch mooie incoming NA :ok_hand:

1 like

Na de Rangeman en de Mudmaster nu de G-Shock Frogman GWF-1035F Magma Ocean 35th Limited incoming.

7 likes

Heel vet!

1 like

4 likes

Heilige apenballen!

Gaat het dan toch lukken?

10 likes

Nog niet eerder een G-shock gehad. De stealth look van deze G-shock GA-2100-1A1ER vind ik wel erg gaaf en deze heeft volgens mij ook nog een mooi formaat. Ben benieuwd hoe deze mij bevalt. :smiley:

10 likes

De onrust was te groot. En een aanvankelijk aantrekkelijk lijkend alternatief kon me IRL onvoldoende bekoren. Gaat even duren, want uitverkocht voor de tijdelijke (en plaatselijke) korting. Al aanbetaald. Scherpe prijs kon gehandhaafd blijven.

En ik ga er geen NA van maken, want dat wordt dan de zoveelste. Is echt een behoorlijk afgezaagd ding onderhand op dit forum.

Ja hoor, die Speedy Pro komt gewoon terug hier!

:grin:

10 likes

Leuk! De speedy trekt hier ook wel enorm de laatste tijd.

1 like

Pardon! :rofl: :joy:

Lekker man, klassieker. Welke heb je gekocht? Domme vraag, de hesalite uitvoering natuurlijk… :wink: toch?

1 like

Yup! Dat saffier van de FOIS was mijn grootste afknapper wat betreft dat model… Wordt m’n eerste Pro met een standaard achterkant; mijn '99 was een 30th Anniversary met afwijkende deksel. Google maar even. :+1:

1 like

Ik kon deze gekke BOLDR Freaky Fur niet weerstaan!!!

Tis wel een quartz…

2 likes

Morgen komt ie binnen :sunglasses:

27 likes

Prachtig! Is wel even wennen hoor! :grin: Maar wel een mooie “conversation piece”. Ik heb de 40 mm. :+1:

1 like

Dank! Zal mijn eerste 24u horloge zijn, ik ben erg benieuwd!

Heb 'm net een week of zo. 1 jaar oud, paar kleine dingetjes verbeterd (kan dat gelukkig zelf) en afgeregeld. Bijna te groot voor me, maar ze hebben echt uitstraling hoor!

10 likes

Heel mooi! Staat ook nog op mijn lijstje :slight_smile:

1 like

Ik ben voor de veiligheid voor 36mm gegaan, past ook wat beter bij de rest van m’n verzameling. Ik heb er echt zin in :sunglasses:

2 likes

Oef, flinke lug to lug ook zo te zien. Wel rond de 50mm denk ik? Erg gaaf tool watch design maar wel flinke jongen

1 like