Het grote incoming topic (Deel 2)

Lekkere na trouwens… maar dit is Pelagos nummer 3 toch?

1 like

Deze is te mooi dus kom t niet laten :ok_hand:

2 likes

Wel veruit de mooiste imo.

Nr 2…na de zwarte ETA

Daar zou ik maar niet zo trots op zijn…:rofl:

2 likes

Bij mij gaat hij ook ooit zeker komen. Nadeeltje is dat ik alles ertussenin nog wil proberen :joy:

2 likes

Ben benieuwd wat je van deze vindt. Is er een reden dat je een LHD hebt gekocht?

Pelagos ben ik best wel weg van…

1 like

Komt nog. De blauwe toch @daffie?

1 like

Morgen ophalen bij Daffie. Hopen dat de flipperitis niet besmettelijk is bij live contact :face_with_thermometer:

8 likes

Gewoon latex handschoentjes aan doen.

Safety first

5 likes

Stond nog op de wishlist :wink: Kwam in het Blauwe deel voorbij…nagenoeg nieuw en van een zeer gewaardeerd HF lid. Heb 'm wel 3-4 dagen in de week gelegd, want de Grand Seiko GMT moet er voor wijken, en die keuze kon ik niet zo eenvoudig maken.

:sunglasses: wie weet Remco…zou zomaar eens kunnen…

:mask:

3 likes

Dank! Ik ben benieuwd zelf :blush:

Schitterende Tudor die LHD, net wat anders dan de reguliere. Veel voorpret toegewenst :wink:

Dankjewel Jasper! Inderdaad de LHD is een stuk warmer dan de standaard versies…ik vond die behoorlijk koud/kil aandoen.

3 likes

Ik heb David nog niet eens ontmoet en ben al besmet :joy: pas maar op!

5 likes

Nou, niet gelukt…
Toch weer een terugval.
Was (gelukkig) met andere horloges overboden, met weer andere te lang vewacht en dus te laat, maar nu ineens een bieding ‘gewonnen’…
In plaats van heel 2020 ben ik tot 20 dagen NA-vrij gekomen… zucht. :frowning:

7 likes

Groene canvas strap van Joe / Diaboliqstraps is onderweg. Mijne is die met de “dikke” kop, want Tudor heeft een voor mij irritant groot gat tussen de spring bar en de kast, dus heb heb gevraagd om deze wat dikker te maken zodat de ruimte wél opgevuld wordt. Beetje een experiment dus ben benieuwd over een paar dagen :laughing:

9 likes

Deze is naar @Floris155, ik heb hem in een oude 150m duiker gebouwd.

Welke?

Ik voel mij zo op mijn gemak in de Sub€999 ‘loopgraven’… :wink:

Incoming ; Full-set incl. de rubber band.

Titanium2

Dit dus ; https://www.fratellowatches.com/hands-on-with-the-certina-ds-action-diver-titanium/

Ben benieuwd 128 gram…Denk dat de stalen zwarte versie toch…wellicht snel in het BLAUWE gedeelte komt.

21 likes

Gaaf ding :grin:

1 like

Incoming volgende week. BB58

32 likes

Welk Seiko automaat zit hierin ?