Nice! Een oerhollandse vraag, wat kost dat?
Een niet misselijke €130…
Ocean One 39 black ceramic.
Niet origineel, maar dat maakt mij niet uit, maar wel heel mooi (denk ik).
Ben benieuwd!
Mvg. Bertjan
Gave foto! Veel plezier straks.
Denkelijk volgende week om de pols…
Prachtig en zomaar in het wild gevonden? Ik kon me er voor inschrijven want dit zou niet zonder reservering beschikbaar komen aldus S&C Utrecht.
Blijkt dus anders te zijn! Voor tips houd ik me aanbevolen! Want wat een beauty!
Wat is de easter egg bij deze ?
Zeker een mooi horloge voor die € 430,-- + porto !
‘Bond 7’ op de datum en in de lume op 10.
Vandaag ook een aankoop gedaan. En wel binnen het forum. Ik heb de Seiko pogue van @koekoek overgenomen.
Ben er blij mee. Daarmee is mijn horloge doos vol. En aangezien ik niets verkoop…
Oewww, zie het nu pas!! Gaaf man!!
Gefeliciteerd! Nou eens kijken hoe lang het duurt voordat je de volgende horlogedoos koopt
Haha, ben niet zo groot behuisd…
En wat voor een.
Hoe gek kan het soms lopen…
Afgelopen zondag liep ik in Amsterdam en ben even bij Oris naar binnen gelopen. Mijn dochter was kleding aan het passen en urenlang ronddarren in een kledingzaak trek ik niet zo goed. Daarnaast vind ik Oris altijd een tof merk dus zag het even als een leuke manier om de tijd te doden.
Ik raakte in gesprek met de verkoper aldaar en hij wees me op een leuke korting op een aantal modellen. Deze korting maakte ik gister bespreekbaar op dit forum, waarop vervolgens iemand begon over de korting die Juwelier Van Willigen momenteel heeft in verband met de verbouwing.
Ik ben eens op de site gaan kijken en zag dat ze de Omega Speedmaster in het assortiment hadden. En ja, de korting was ook geldig op dat model! Laat nu de Omega Speedmaster mijn grail zijn. De link met de maan, ruimtevaart maar ook diverse pool-expedities maakt dit voor mij hét horloge om te dragen. 20% korting op een nieuw dealer-geleverd horloge is dan ook geen kans om te laten liggen waardoor er nu een Omega Speedmaster moonwatch incoming is!
Ik kan niet wachten om hem als NA te mogen laten zien.
Heel dik!
Mooie aankoop…