Het grote incoming topic (Deel 2)

:man_shrugging:

2 likes

Ja ziet er crispy uit.

En een t’tje meer of minder op de dial… dat stadium ben ik een beetje voorbij.
Boeit mij echt niet meer.

En 95% zeker pleur ik er weer een andere dial in.
:sunglasses:

1 like

27 december jl. besteld via Chrono24 in Ierland en nog steeds niet binnen :thinking:

Weinig tot geen actie op t&t, vraag me af waar hij rondzwerft!:frowning:

6 likes

Dat duurt wel erg lang ja

1 like

Je krijg geen like.
Hoop dat het goed komt.

2 likes

Haha, daar hou ik je aan Dirk.:grin: Zojuist bericht van de verkoper gehad dat het horloge weer naar Ierland teruggestuurd is. Geen idee waarom, zal hem straks een mailen en kijken hoe nu verder.

2 likes

Ook hier een blauwe Triton incoming.
Kijken hoe deze bevalt na 5x een SKX te hebben gehad.

Foto geleend van @Slin :smile:

10 likes

Nieuw bandje voor de 806 59

7 likes

Sorry @SybrenAnne jij gaat een plaatsje omlaag in de oudste quartz op HF ranking

9 likes

Ben benieuwd hoe hij je bevalt. Zelf ook aan het kijken naar een dergelijk horloge. Kom toch ook vaak weer bij de Citizen Promaster Automatic terecht (en niet voor de prijs).

2 likes

Met de orginele band? Is dit een 71-er? Hmm, mijn NA topic ook maar eens aanmaken, ik heb sinds een week een 3823-7000 VFA uit 72.

1 like

oktober 71 zo te zien. Een pre VFA. Die van jou heeft een VFA dial? De band is denk ik ook origineel ja. Of die doos ook origineel is weet ik niet. :sweat_smile:

Ik ook! Hoop dat de 43mm oke is voor mij, al mag een diver wat groter zijn :grinning:

De mijne heeft een VFA dial inderdaad, Heel erg donkerblauw, zelfs bij veel licht. Hij is van oktober 72. Loopt wel echt heel nauwkeurig, als dat zo door gaat netjes binnen de +/- 5s per maand. Helaas zonder de orginele band, en dat gaat lastig worden heb ik al gezien.

Een originele band los vinden is inderdaad vrijwel onmogelijk gok ik. Je zou eventueel een donor horloge kunnen kopen voor de band. :sunglasses:

1 like

Zou kunnen, een mooie witte dial dan. :sunglasses:
Misschien staat een donkerblauw leren band ook wel mooi. Met mijn beads-of-rice band zweeft het horloge wat boven de band. In het water dragen we vandaag vintage topic staat hij wel.

1 like

Forstner Komfit “JB Champion”, voor op de vintage Speedy

10 likes

Wat is de volgende?

1 like

:joy:
Dan maar hopen dat de IWC Beta snel verkocht wordt…
Mooi deze, helemaal met de bracelet !!!
Goeie actie. Gefeliciteerd man :blush::+1:t2:

Heb trouwens deze incoming… :mask:

4 likes

:thinking: nog niets besloten. Jij nog iets leuks in de aanbieding? :grin:

1 like