Het grote incoming topic (Deel 2)

Nice! Ik heb ook een paar keer bijna op het punt gestaan om deze uit het blauw te halen… :drooling_face::wink:

2 likes

Ja :+1: heb 'm al een keer eerder gehad in de blasted uitvoering. Toen verkocht en ik mis 'm eigenlijk wel een beetje.
Echt een heerlijk zittend draagbaar model.

3 likes

Heb helaas net geen 60k op de bank … :’)

2 likes

m79030n-0001_1_

Dit schatje is ook nog onderweg en kan ik volgende maand verwachten als het goed is :slight_smile:

18 likes

Tissot dealercatalogus uit 1919, vol met ref. nummers, kalibernummers en bijbehorende afbeeldingen. Kan niet wachten :blush:


16 likes

Yes!! Finally :smiley: Een Glycine Combat Sub incoming… Ben superblij :pray:t3:

10 likes

Een paar dagen en dan dragen
https://media.christopherward.eu/media/catalog/product/cache/3/thumbnail/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/0/20-hyb-01-sxb-dc-st_fr_2.jpg
Op deze

10 likes

Vanmorgen uitgepakt, toch maar even een (beroerde) foto posten:

22 likes

Grote blij

13 likes

Verdorie!

Mijn vrouw gevraagd die 3 uur thuis te blijven. 15 min weg om de kinderen te halen en wanneer komt de bezorgster…

3 likes

Zo gaat dat nou altijd. Alsof die postbezorgers er op uit zijn… :roll_eyes:

1 like

Yep. Het is altijd dezelfde. Volgende keer nummer maar eens regelen zodat je kan appen. Dat is mij een bonus met de kerst wel waard.

1 like

Nice!

1 like

Ik heb het even teruggekeken…
Ze missen elkaar gemist op 1.5 minuut :sweat_smile:

1 like

Incoming!! Sneak peak… maybe tomorrow…

8 likes

Super aankoop! :+1: Ongelofelijk ondergewaardeerd merk, waarbij zeker de L.U.C. lijn meer aandacht verdient.

3 likes

Dat wordt lekker afwisselen, toch?

1 like

Yep en ik ben heel benieuwd hoe dat op die band staat.
Dat blauw van het horloge is een lastige als je iets anders dan staal erop wilt. En deze band is rubber/canvas dus waterbestendig en dus ook voor de zomer goed te doen.

Dit is een originele band en kreeg net de t&t en hij is er morgen :slight_smile:
Dan zou het er zo uit moeten gaan zien

12 likes

Dat moet een mooie combinatie zijn, dat kan haast niet anders. Ben benieuwd naar de foto’s binnenkort!

1 like

Ik verwacht mijn eerste grail, de Speedmaster, eind deze maand. Het plan was om deze meteen op de Omega velcro strap te dragen, maar wist niet dat dit een belachelijk lange strap was.

Dus maar even een aftermarket velcro strap besteld, zodat de Omega er meteen op kan zodra deze binnen is.

#voorpret

8 likes