Shit.
De Seiko 5 is binnen voor mijn vader. Maar ik vind hem zo mooi. Ik heb hem zojuist ook voor mezelf besteld 
Terwijl het concurreert met andere horloges in de collectie én er eigenlijk geen ruimte in de doos meer is.
Maar. Zo. Mooi! 
Shit.
De Seiko 5 is binnen voor mijn vader. Maar ik vind hem zo mooi. Ik heb hem zojuist ook voor mezelf besteld 
Terwijl het concurreert met andere horloges in de collectie én er eigenlijk geen ruimte in de doos meer is.
Maar. Zo. Mooi! 
nieuwe bezel insert binnen. ziet er naar mijn smaak mooier uit dan de seamaster insert.
nu is het al helemaal een frankenwatch
Ik had post uit het Haagsche. 5 kilo schoon aan de haak. NA soon! #moonwatch
Verwacht wel een mooie vader-zoon wristshot. 
Morgen deze halen 

Je had toch al genoeg horloges? 
Ja klopt maar de Seiko is al weer weg en morgen wordt de Tissot ingeruild 
Haha. Gelijk heb je. Ik ben trouwens erg blij met de Timex 
Super en veel draagplezier 
Nice 
Dank je 
Waarom dan pas? Ze liggen bij veel juweliers op voorraad…
Wie zegt dat? 
Congrats buddy 
Correctie; eind jaren ‘60 icoon 
Geweldig horloge.
Oops…
Wel met echte seventies vibes 
Of eigenlijk gewoon een heerlijke hippie vibe!
Yesssss!