Het grote incoming topic (Deel 2)

Het is ook geen aanval op jouw horloge en het is soms moeilijk te zien op de fotos. Maar ik vind zulke kleine afwijkingen niet schokkend bji een horloge in deze prijsklasse. Ik kan me ook zelfs een topic herinneren van een Rolex die niet perfect uitgelijnd is. En omdat er wat speling op de bezels zit kan ik mijn Seiko gewoon allemaal 100% goed draaien dat ze perfect uitlijnen.

1 like

No shit :joy:
Komaan man

Dat heet vintage of patina. Er hangt een dartboard boven. En dit is mijn mancave hoek. Dat hoort er zo uit te zien. :wink:

2 likes

Herkenbaar :joy:

1 like

Vakantie horloge onderweg

6 likes

Dank je Ralph, tot nu toe nog steeds super blij mee. Het is een prachtig afgewerkt horloge :ok_hand:t2:

1 like

Deze is echt prachtig!

1 like

Dank. Vandaag voor het eerst een volle dag gedragen :sunglasses:

36 likes

Ik geloof dat ik een beetje een Seiko tik heb ontwikkeld :grimacing:

12 likes

Haha, niks mis mee…:smile:

2 likes

Ik wilde eigenlijk alleen maar het bandje… Gekocht via Buyee.jp en nu onderweg vanuit Japan.

image

4 likes

Shit.

De Seiko 5 is binnen voor mijn vader. Maar ik vind hem zo mooi. Ik heb hem zojuist ook voor mezelf besteld :joy:

Terwijl het concurreert met andere horloges in de collectie én er eigenlijk geen ruimte in de doos meer is.

Maar. Zo. Mooi! :heart_eyes:

4 likes

nieuwe bezel insert binnen. ziet er naar mijn smaak mooier uit dan de seamaster insert.
nu is het al helemaal een frankenwatch

4 likes

Ik had post uit het Haagsche. 5 kilo schoon aan de haak. NA soon! #moonwatch

1 like

Verwacht wel een mooie vader-zoon wristshot. :smirk:

1 like

5 likes

Morgen deze halen :muscle:t2:

820c2f5c9cf59e0e7d632e7b6f4dc47225a13dda_1_375x500

25 likes

Je had toch al genoeg horloges? :joy:

1 like

Ja klopt maar de Seiko is al weer weg en morgen wordt de Tissot ingeruild :blush:

Haha. Gelijk heb je. Ik ben trouwens erg blij met de Timex :+1:

1 like