Het grote incoming topic (Deel 2)

Shit.

De Seiko 5 is binnen voor mijn vader. Maar ik vind hem zo mooi. Ik heb hem zojuist ook voor mezelf besteld :joy:

Terwijl het concurreert met andere horloges in de collectie én er eigenlijk geen ruimte in de doos meer is.

Maar. Zo. Mooi! :heart_eyes:

4 likes

nieuwe bezel insert binnen. ziet er naar mijn smaak mooier uit dan de seamaster insert.
nu is het al helemaal een frankenwatch

4 likes

Ik had post uit het Haagsche. 5 kilo schoon aan de haak. NA soon! #moonwatch

1 like

Verwacht wel een mooie vader-zoon wristshot. :smirk:

1 like

5 likes

Morgen deze halen :muscle:t2:

820c2f5c9cf59e0e7d632e7b6f4dc47225a13dda_1_375x500

25 likes

Je had toch al genoeg horloges? :joy:

1 like

Ja klopt maar de Seiko is al weer weg en morgen wordt de Tissot ingeruild :blush:

Haha. Gelijk heb je. Ik ben trouwens erg blij met de Timex :+1:

1 like

Super en veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like

Nice :ok_hand:

1 like

Dank je :+1:t2:

Waarom dan pas? Ze liggen bij veel juweliers op voorraad…

Wie zegt dat? :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Hullie toch…:smirk:

Congrats buddy :ok_hand:t2:

1 like

Dit jaren ‘70 icoon :v:
Via een kleine omweg binnenkort hier om de pols

Thanks @septentrio & @D.F40

20 likes

Correctie; eind jaren ‘60 icoon :+1:
Geweldig horloge.

2 likes

Oops…
Wel met echte seventies vibes :peace_symbol:
Of eigenlijk gewoon een heerlijke hippie vibe!

2 likes

Yesssss!

1 like