Het grote incoming topic (Deel 2)

Onderweg voor mijn Speedy oa :ok_hand:t2:

imageimageimage

3 likes

Was aan het kijken in de VS toen ik tegen deze aan liep in duitsland.
Verkoper wil een stuk mijn kant op rijden naar Eindhoven dus als het goed is vanavond om de pols😀

38 likes

Heel mooi, serieuze verkoper, wel prettig :ok_hand:t2:

1 like

.

Lijkt een aardig horloge, maar in werkelijkheid een bijeengeraapt zootje, enige waar ik in geïnteresseerd ben is het uurwerk, de rest kan de kliko in. :sweat_smile:

5 likes

Ik snap niet waarom. Die apparaatjes werken bij mij perfect. Je moet alleen niet de schakels die direct op de vouwsluiting vastzitten, los willen maken, want zij zitten vaak muurvast.

Daarnaast werken ze het best zonder je band te beschadigen. Bij een slagpin en hamer is altijd een grotere kans dat de slagpin bij de slag verschuift en daardoor je de zijkant van de band bekrast.

1 like

Kan het nog mooier dan dit??? :man_shrugging:t2::heart_eyes:

1 like

Wat een gaaf horloge! Hou ons maar op de hoogte. :smiley:

1 like

En in de praktijk?

Gister opgehaald!
Ik zal nog een aparte NA schrijven. Grote blij😀

45 likes

Ik heb geen ervaring met 20+ oude banden, waarvan de pins vastzitten. Misschien eerst een druppel kruipolie bij de pin doen en laten inwerken, voordat je het weer een keer probeert?! Of eerst de band in een ultrasoonbadje doen, voordat je weer een poging doet?! Of beide :thinking:

Hele goede vraag? Hopelijk is er iemand in onze midden die hierop antwoord kan geven. Iemand?

Ik heb wel eens gelezen dat WD40 gebruikt wordt bij het schoonmaken van een titanium fiets frame en titanium uitlaten bij bijv. een motor. Het lijkt me dat titanium er dan wel tegen kan… Anders even google raadplegen.

9 likes

Tof ook op die nato! Ik kijk uit naar je NA topic. :grin:

Nog een mooie NATO ook, maar nu snel op jacht naar staal😁

7 likes

Van harte! Niks aantrekken van wat Ralph zegt hoor. Draag 'm met trots. Ben benieuwd naar je NA topic.

1 like

Net binnen. 45 euro. Kon ik hem niet voor laten liggen Ik vond de plaat leuk maar de Milanese band geweldig. Ga ik voor een nog binnen te komen Seiko gebruiken. Of Invicta.

10 likes

Invicta natuurlijk.

1 like

What else …

2 likes

Binnenkort 50 incoming posts hier?

3 likes