Het grote incoming topic (Deel 2)

Die Monaco was echt groot :astonished:

1 like

Geen idee waarom hier een levertijd op zit, maar deze “5KX” enkele weken geleden besteld en als het goed is begin maart binnen.
Nog even geduld…:grin:

11 likes

Perfect bedoel je :wink:

14 likes

Voor mij niet. Ik kon hem gelukkig nog terugsturen dus enkel verzendkosten als schade :innocent:

1 like

BB GMT ook :smiley:

Nee joh, ik heb de gewone gehad en no problem!

1 like

Ja, mooi hoor. Ik heb aan zo’n periode ook wat stemvorken over gehouden.

Idd en bijna 15mm.hoog cq dik !

Ziet er prachtig uit deze! Ben benieuwd als je hem binnen hebt :grin:

Dank je :slight_smile:

Ik eigenlijk ook. Nog nooit irl gezien. Vooral benieuwd naar de bracelet.
Mevrouw Royke heeft een gelijkende band op haar Oris en die is prachtig.

Waar heb je deze “Previous Collections” vandaan?
Loop zelf naar deze te gluren, maar dan met zwarte wijzerplaat, wachtend op een mooie deal, of tweedehands aanbod.

Van een vriendelijk verkoper uit UK. Hij heeft hem 2 maanden geleden nieuw gekocht maar te klein bevonden door deze ‘big Englishman ‘:face_with_hand_over_mouth: Hij lijkt mij perfect voor mijn Nederlandse polsjes :sweat_smile:

1 like

Poe wat vind ik dit toch een mooi horloge
GEWELDIG

1 like

Ik zoek zelf ook nog een leuke twotone, dit zou denk ik wel een kanshebber zijn :grin:

1 like

Ik ben alles behalve de eerste en zal ook zeker niet de laatste zijn maar vandaag mijn eerste ‘field watch’ gekocht. Met een aantal forumleden contact gehad over een tweedehandse maar toch met een leuke actie van ‘die juwelier uit Den Haag’ een nieuwe gekocht. Ben heel benieuwd! :grin:

19 likes

Andere kant tikken.

Dat is wel echt zuur…
enige oplossing die ik nog zie is uurwerk er uit en de rest (lees bracelet en kast) in het ultrasoonbad.
Als het dan niet loskomt weet ik het echt niet meer…

Zijn de pinnen correct geplaatst? Lijkt alsof die in het midden aan de bovenkant niet split is, en die daarnaast wel? :thinking:

Ik heb er met 2 horloges ook last van momenteel. Weet ook niet meer echt hoe ik het kan oplossen.

Kan de juwelier wel, al zal hier wel kosten aan verbonden zijn. Alhoewel als het fout gaat thuis ben je ook de pineut.

1 like