Erg fraai horloge 
Een tag?
Nog steeds onderweg bedoel je 
Hij is er 
Binnen 1 week erin 
Eindelijk… lang genoeg op gewacht, ben erg benieuwd naar de foto’s!
Pfff
Heb er zo zin in. Nog even paar daagjes volhouden 
Heb je hem al in het echt gezien (degene die voor jou wordt). Ze zijn natuurlijk allemaal anders en kan me voorstellen dat je je voelt als een jonge hond die in zijn mand moet blijven liggen terwijl er een balletje wordt weggegooid😂
Nee nog niet. Hou het spannend 
Maar komt zeker goed. De meteoriet moet je echt live zien. Zo mooi. Ben benieuwd of ik nog ooit wat anders ga dragen
Wat een coole lugs 
Inderdaad, grote aantrekkingskracht bij deze vind ik 
Direct heel wat presence op de pols!
Hoeveel mm is deze? Mooi in balans ook.
Geen gigant aan 35.5mm, maar ik vind dat een erg draagbare maat op m’n 17cm polsje.
Die lugs zijn wel heel scherp zeg!
En 35.5mm is inderdaad een prima formaat voor een ’dress-chrono’.
Inderdaad Peter, de scherpe lugs, in combinatie met de perfecte wijzerplaat, ongehavend tritium/radium, en het robuuste Venus 188 werk (dat er erg mooi en ongehavend uitziet), maken dit voor mij een erg aantrekkelijk pakket. Zoals justin vrakas al zei toen hij de zijne verkocht; leuk totaalpakket met stalen kast, pump pushers en schroefdeksel voor beneden 2k usd. Wittnauers als brand trekt me ook wel, hebben leuke dingen gemaakt. Summum is de NASA geteste 242T, maar die prijzen…
Ongelofelijk dat hij niet al 125 keer gepost is. De Invicta 1953 komt!!! Met aank aan @Chillekasper @KoningKlok en @Jurtz.