Het grote incoming topic (Deel 2)

Daar ik de net bestelde Invicta toch vast niet ga dragen, een beater op niveau aangeschaft. Er over posten ga ik ook niet, daar en er vast nog 130 zullen volgen.
Maar wat is er dan incomming én de moeite waard om te delen?
Nou, ik heb bij @BadgeandBezel een toppertje gescoort van hetzelfde merk als mijn eerste Zwitsere horloge; TAG Heuer.
Zal hier geen fotos spammen, want die staan al in zijn add in het blauwe gedeelte. :stuck_out_tongue:
De doos moet morgen nog wel even ariveren, daarna een wristshot en zeker lof in het ervaringen topic, want de communicatie omtrent mijn eerste “2e hansie” was erg prettig.
Zoals Spongebob mij kinderen toeschreeuwt:
“Ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor!”

2 likes

Vooruit, eentje dan. De foto die me over de streep trok.

16 likes

Prachtig horloge, maar dan wel met blauwe plaat.

1 like

Dat zijn persoonlijke aangelegenheden :sunglasses: Daarnaast vindt ik alle kleuren wel wat hebben… maar zelf kies ik voor de witte waarbij de lume zo mooi af steekt!

Oehh die met witte band is wel heerlijk voor de zomer.

1 like

Dat denk ik zeer zeker ook… en dan is dit nog een “slechte” foto… op Instagram staan echte hele gave foto’s van white dial Seamasters met een witte band!

1 like

Amazing Timepiece man

1 like

Een automatic Rus.

6 likes

Erg fraai horloge :ok_hand:

1 like

Onderweg.

11 likes

Onderweg

25 likes

Een tag?

Nog steeds onderweg bedoel je :joy:

1 like

Hij is er :sunglasses:
Binnen 1 week erin :ok_hand:

8 likes

Eindelijk… lang genoeg op gewacht, ben erg benieuwd naar de foto’s!

1 like

Pfff
Heb er zo zin in. Nog even paar daagjes volhouden :weary:

1 like

Heb je hem al in het echt gezien (degene die voor jou wordt). Ze zijn natuurlijk allemaal anders en kan me voorstellen dat je je voelt als een jonge hond die in zijn mand moet blijven liggen terwijl er een balletje wordt weggegooid😂

Nee nog niet. Hou het spannend :joy:
Maar komt zeker goed. De meteoriet moet je echt live zien. Zo mooi. Ben benieuwd of ik nog ooit wat anders ga dragen

4 likes

Heerlijk scherpe Wittnauer ref. 3256 op komst… excited! :slight_smile:

29 likes

Wat een coole lugs :sweat_smile:

1 like