Het grote incoming topic (Deel 2)

Ah cool! Ik zag ‘m ook voorbij komen in de stories van AVW! Heel cool origineel horloge! Geniet ervan!

3 likes

Yes me too. Ze noemen het daar een transformer watch. Gefeliciteerd @Jurtz.

1 like

Met een beetje geluk is hij er morgen! :blush:

1 like

Super leuk ding :+1:t2::+1:t2:

Uurwerk wel gezien voor je m kocht? :grin:

1 like

Deze komt er aan.

17 likes

Een Cartier Basculante mag een quartz zijn :blush:

2 likes

Ik vertrouw Jasper, Ramon, Rutger en de gang met m’n ogen dicht. :sunglasses:

3 likes

Ik vrees dat daar je fout ligt :sweat_smile:

1 like

Waarom? Als het horloge niet goed zou lopen, dan kan je er altijd samen uitkomen. Zo werkt dat bij hun. :+1:

Gewoon. Blind vertrouwen in grote dealers lijkt me geen goed idee. Ze zitten in de biz voor hun eigen gewin en niet voor jouw well-being.

Voorbeeldje zo uit de losse pols; er werd onlangs gezegd dat het erg moeilijk is om vintage AP RO refs te laten servicen. AP wil het klaarblijkelijk niet meer doen. De rest heeft geen onderdelen. Dus dan tik je 30k af voor een netjes geserviced vintage horloge, waar je na 5 jaar gebruik nergens meer mee terecht kan. Dat staat natuurlijk niet in de advert. Iemand die in zit met jouw persoonlijke well-being gaat je dat vertellen. Iemand die je een horloge wil verkopen niet.

1 like

Ja zo bouw je een goede klantenkring op. WTF man? Ze hebben echt geen baat bij ontevreden klanten.

1 like

Komt vast goed hoor :+1:t2:

Mijn flauwe vraag was gewoon dezelfde als die Jurtz vandaag zelf aan iemand anders in een NA topic stelde.

Wel serieus leuk ding natuurlijk.

Doe es rustig kerel :sweat_smile:
Van mij mag je blind vertrouwen wie je zelf wil hoor, ik weet gewoon zelf wel beter.

Vind het gewoon een ongefundeerde aanname.Natuurlijk is het geen filantropische instelling. Maar jij weet blijkbaar meer dus laat het maar horen.

Ok beste dreski ze zitten er wel in voor het roze fuzzywuzzy gevoel in de onderbuik van hun klanten. Ook goed hoor.

4 likes

Ik vertrouw niemand blind, is ook niks persoonlijks. Ligt er gewoon meer aan hoe je zelf in elkaar zit.

Inderdaad. Buy the seller. Amsterdam Vintage Watches heeft the best name in watch business. Zou ze ook blind vertrouwen.

3 likes

Dat doe je al… zie je blote poten zijn ze van jou…:face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Gaaf!

1 like

Kijk dit is nou een vintage gmt die ik nog zou kopen. Mits full set natuurlijk. Zoiets
Maar dan een andere bezel erop. Ken deze handelaar niet.

Rolex GMT-Master II
€ 11.995

5 likes