Congrats!
Poeh 609 euro…
Congrats!
Poeh 609 euro…
Bij Solo Japan uit Spanje for only 470€. Tel uit je winst.
Ook geen koopje. Ik heb de mijne twee weken terug voor 389 euro incl. verzenden via Duty Zero Store gekocht.
Ik lees nu dat ze er zogenaamd nog één over hebben. Wellicht hebben ze hem daarom zo hoog geprijsd.
Nog scherper prijs. 
SoloJapan via Facebook €415 
Messenger berichtje sturen is goedkoper dan via eBay.
Moet je niet BTW en inklaringskosten betalen bij verzending vanuit Hong Kong ?
Leuk filmpje van onze vriend van The Urban Gentry over de Promaster Automatic:
Zeker niet die van mij
wat een flapdrol. Erg leuk horloge die Citizen ik kon alleen niet zo goed wennen aan de kroon op de linkerzijde, daarom uiteindelijk weer verkocht. Wel een mooie prijs waarvoor je ze nu kunt oppikken.
Heb een nieuwe chinese special incoming
…
Een Maurice Lacroix Aikon rip-off… of is het meer een Royal Oak rip-off?
Was wel benieuwd!
Zag deze vandaag ook langskomen op youtube. Jammer van de grote diameter.
Ik ben ook bang voor de diameter… maar zo leek het wel wat.
En is het voor 60 euro niets, dan gaat ie op marktplaats
.
Best leuk… ook in het blauw zag ik.
100m waterproof en een Seiko uurwerk… kun je je geen buil aan vallen denk ik.
Neu… en anders kan ie direct weg
…
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.