Het grote incoming topic (Deel 2)

Congrats!

Poeh 609 euro…

Bij Solo Japan uit Spanje for only 470€. Tel uit je winst.

Ook geen koopje. Ik heb de mijne twee weken terug voor 389 euro incl. verzenden via Duty Zero Store gekocht.
Ik lees nu dat ze er zogenaamd nog één over hebben. Wellicht hebben ze hem daarom zo hoog geprijsd.

1 like

Nog scherper prijs. :+1:

SoloJapan via Facebook €415 :wink:
Messenger berichtje sturen is goedkoper dan via eBay.

1 like

Moet je niet BTW en inklaringskosten betalen bij verzending vanuit Hong Kong ?

Leuk filmpje van onze vriend van The Urban Gentry over de Promaster Automatic:

3 likes

Zeker niet die van mij :shushing_face: wat een flapdrol. Erg leuk horloge die Citizen ik kon alleen niet zo goed wennen aan de kroon op de linkerzijde, daarom uiteindelijk weer verkocht. Wel een mooie prijs waarvoor je ze nu kunt oppikken.

Heb een nieuwe chinese special incoming :slight_smile:

Een Maurice Lacroix Aikon rip-off… of is het meer een Royal Oak rip-off?

Was wel benieuwd!

3 likes

Eindelijk heb ik er 1 te pakken…
Incoming!

Foto geleend van oorspronkelijke eigenaar.

7 likes

Zag deze vandaag ook langskomen op youtube. Jammer van de grote diameter.

Ik ben ook bang voor de diameter… maar zo leek het wel wat.

En is het voor 60 euro niets, dan gaat ie op marktplaats :slight_smile:.

2 likes

Best leuk… ook in het blauw zag ik.
100m waterproof en een Seiko uurwerk… kun je je geen buil aan vallen denk ik.

2 likes

Neu… en anders kan ie direct weg :slight_smile:

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.