tijdig
6 juli 2019 om 11:21
514
Thanks.
Ik heb begrepen dat je zelf ook weer in de race was voor dit horloge. Het zal dus wel goed zitten.
Denk er ook over na om de achterkant ook nog om te laten bouwen zoals het origineel maar kost ook wel weer het nodige dus ben daar nog niet over uit.
2 likes
Voorlopig heb ik aan twee chrono’s genoeg.
Maar dit blijft inderdaad een topper.
tijdig
6 juli 2019 om 11:24
516
Aan 2 chrono’s genoeg? Welnee, dat denk je maar
1 like
Otis
6 juli 2019 om 14:11
517
Plexiglaasje van Cousins om bovenstaande te realiseren (ongeveer)
11 likes
Na lang wikken en wegen toch de knoop doorgehakt. Zojuist de seiko 5 snkl43 met saffier/blue coating besteld bij monster watches. Ik heb mixende reviews gelezen over monsterwatches dus we gaan het zien…
11 likes
Geduld is noodzaak, maar een eerlijke partij is het wel. Mooie klok trouwens !
1 like
tijdig
6 juli 2019 om 18:04
521
Inderdaad, alles origineel Omega.
1 like
Seaman
6 juli 2019 om 18:09
522
En nu het wachten.
Veel plezier straks met je NA.
1 like
Goud, klein, iconisch en in topconditie voor een 50+er.
Ik ben heel benieuwd!
Foto van @BH_ , met toestemming:
39 likes
Prachtig . Goed om te zien dat deze schoonheid binnen het forum blijft!
1 like
SAT
6 juli 2019 om 19:36
527
Gefeliciteerd met deze schoonheid
1 like
Komt hopelijk volgende week, G-Shock 5600PR Parra
4 likes
Heul mooi, gefeliciteerd!
1 like
Nog 4 nachtjes slapen…zucht…
45 likes
Dit vraagt wel om een uitgebreide NA post dat snap je wel toch?
2 likes
Bauhaus:
Ik ben heel benieuwd!
Heel mooi horloge!
Goud voor een 50+er trok mij recent over het lijntje en nog geen seconde spijt van gehad.
2 likes