Het grote incoming topic (Deel 2)

Thanks.

Ik heb begrepen dat je zelf ook weer in de race was voor dit horloge. Het zal dus wel goed zitten.

Denk er ook over na om de achterkant ook nog om te laten bouwen zoals het origineel maar kost ook wel weer het nodige dus ben daar nog niet over uit.

2 likes

Voorlopig heb ik aan twee chrono’s genoeg.
Maar dit blijft inderdaad een topper.

Aan 2 chrono’s genoeg? Welnee, dat denk je maar :wink:

1 like

Plexiglaasje van Cousins om bovenstaande te realiseren (ongeveer) :star_struck:

11 likes

Na lang wikken en wegen toch de knoop doorgehakt. Zojuist de seiko 5 snkl43 met saffier/blue coating besteld bij monster watches. Ik heb mixende reviews gelezen over monsterwatches dus we gaan het zien…

11 likes

omega mod?

Geduld is noodzaak, maar een eerlijke partij is het wel. Mooie klok trouwens !

1 like

Inderdaad, alles origineel Omega.

1 like

En nu het wachten.
Veel plezier straks met je NA.

1 like

Goud, klein, iconisch en in topconditie voor een 50+er.
Ik ben heel benieuwd!

Foto van @BH_, met toestemming:

39 likes

Machtig!

1 like

Heel mooi!!!

1 like

Prachtig :star_struck:. Goed om te zien dat deze schoonheid binnen het forum blijft!

1 like

Gefeliciteerd met deze schoonheid :ok_hand: :+1:

1 like

Komt hopelijk volgende week, G-Shock 5600PR Parra

4 likes

Heul mooi, gefeliciteerd!

1 like

Nog 4 nachtjes slapen…zucht…

45 likes

Dit vraagt wel om een uitgebreide NA post dat snap je wel toch?

:star_struck:

2 likes

Heel mooi horloge!:ok_hand:
Goud voor een 50+er trok mij recent over het lijntje en nog geen seconde spijt van gehad.:slightly_smiling_face::+1:

2 likes

Wauw :star_struck: