Leg eens uit, waar kijk ik naar?!
Ik vind die hoeken wel cool.
Leg eens uit, waar kijk ik naar?!
Ik vind die hoeken wel cool.
Heel gaaf!
Bulgari Octo, de (naar mijn mening) perfecte 38mm versie in staal/rosé goud met in-house uurwerk
.
Gelukkig een recent horloge want met 110 (met de hand bewerkte) facetten wil je deze niet snel laten polijsten.
Hij is net binnen gekomen dus een NA zal niet lang duren.
Een titanium Octo Finnisimo staat hier hoog op de verlanglijst!
Ook heel gaaf, met de matte finish wel meer de sportieve kant op. De finnisimo in het goud is helemaal onwerkelijk mooi, de prijs ook overigens. Heb je de Hiroshi Senju versie ooit gezien? Een van mijn favoriete versies.
Poeh, dat is niet mis. Ben benieuwd naar je topic!
Heel gaaf, maar mij te druk
De Bulgari Octo is echt een adembenemend stukje ‘wrist art’ en zeker de combo staal/rosé goud 
Zeer mooi, ik ben heel benieuwd naar de NA.
Alvast proficiat
Helaas moet ik nog een paar weken wachten, maar dan komt er wel echt een bling-topper mijn kant op
.
Schitterende Constellation! 
Tnx. Ik kan ook bijna niet wachten 

Woei!
Inderdaad écht schitterend!! 
Deze pelicase vandaag op kunnen pikken via ebay. Wilde al langer zo’n box. Bewaar mn horloges tot heden in een watchroll maar dat vind ik toch niet ideaal. Bovendien heeft mijn watchroll slechts acht slots en ligt horloge nummer negen inmiddels thuis op mij te wachten 
Toch de knoop doorgehakt dus! 

Gefeliciteerd
Thnx, het is een investering (grapje
). Die dingen stijgen flink in waarde.
Had het gezien ja 


Schitterend!
