Het grote incoming topic (Deel 2)

Na mijn vakantie ophalen🤩

Vrouw en kinderen vinden de oyster mooier dan de jubilee en ik ben de moeilijkste niet😂

26 likes

Ik zou die flipperen en de jubilee nemen :sweat_smile:

3 likes

Ach zelf ook een haat liefde verhouding met de jubilee maar ook met de pcl. Zo houden we de lieve vrede thuis, helemaal prima!

2 likes

Altijd al willen hebben en nu is er toch echt één onderweg, een Meistersinger AM1003. :grinning:

6 likes

Nog een paar dagen in spanning afwachten, wordt het nieuwe topstuk in mijn verzameling! :octopus:
Wat anders dan de standaard merken en modellen, zeer benieuwd dus.

25 likes

Gaaf!

Hopelijk issie er vanavond al!

Mijn zomer impuls aankoop en waterdicht tot 200m voor aan het zwembad! :sunglasses:


(Harige pols is van Rob/monsterwatches :shushing_face:)

8 likes

Leg eens uit, waar kijk ik naar?!

Ik vind die hoeken wel cool.

Heel gaaf!

Bulgari Octo, de (naar mijn mening) perfecte 38mm versie in staal/rosé goud met in-house uurwerk :heart_eyes:.
Gelukkig een recent horloge want met 110 (met de hand bewerkte) facetten wil je deze niet snel laten polijsten.

Hij is net binnen gekomen dus een NA zal niet lang duren.

3 likes

Een titanium Octo Finnisimo staat hier hoog op de verlanglijst!

2 likes

Ook heel gaaf, met de matte finish wel meer de sportieve kant op. De finnisimo in het goud is helemaal onwerkelijk mooi, de prijs ook overigens. Heb je de Hiroshi Senju versie ooit gezien? Een van mijn favoriete versies.

Poeh, dat is niet mis. Ben benieuwd naar je topic!

1 like

Heel gaaf, maar mij te druk

De Bulgari Octo is echt een adembenemend stukje ‘wrist art’ en zeker de combo staal/rosé goud :heart_eyes:

Zeer mooi, ik ben heel benieuwd naar de NA.

Alvast proficiat

2 likes

Helaas moet ik nog een paar weken wachten, maar dan komt er wel echt een bling-topper mijn kant op :star_struck:.

21 likes

Schitterende Constellation! :heart_eyes:

1 like

Tnx. Ik kan ook bijna niet wachten :grimacing::joy:

Woei!
Inderdaad écht schitterend!! :heart_eyes:

1 like

SARB033 incoming.

Komt allemaal door dit soort filmpjes:

21 likes