Het grote incoming topic (Deel 2)

Mod supplies incoming, ik ben heel wat van plan.

Momenteel zijn wat gereedschappen onderweg die ik nog niet had.

Wat ik al heb:



Zink sulfaat, koper sulfaat en ammoniumsulfaat (en nog een paar dingetjes) .

Wat ik nog nodig heb:
Wijzers
Een bijpassende band, waarschijnlijk donkerbruin of zwart leer.

10 punten voor diegene die raadt wat ik van plan ben.

1 like

Je SKX verpesten?

10 likes

Oké jij krijgt 8 punten

2 likes

Tudor Heritage Black Bay Bronze Imiteren?

1 like

10 punten, alhoewel ik er wel aan begin te twijfelen of ik die plaat en insert wel ga gebruiken.

1 like

Slechte kwaliteit? Of inmiddels een andere methode bedacht. :innocent:

1 like

Nou de insert twijfel ik gewoon over qua kwaliteit. En daarnaast vraag ik me af of er mooiere combinaties zijn. Niet persee een tudor look a like

2 likes

Heeft de lume van de wijzers wel dezelfde kleur als de plaat?

Nee, maar ik moet ook nog andere wijzers vinden die wel matchen

Gisteren mijn Zenith el primero verkocht.
Vandaag naar een Grand Seiko diver gaan kijken. Vind hem toch iets te groot/fors naar mijn zin.
Vanmiddag in de UK een nieuwe Grand Seiko SBGA201 Spring Drive besteld.
Nu kan het ongeduldig wachten beginnen.

27 likes

Heel mooi zeg, goede keuze om niet voor de diver te gaan denk ik :+1:t2:

3 likes

Waar heb je die besteld als ik vragen mag?

https://watchesofmayfair.com/brand/grand-seiko/all-grand-seiko-watches

1 like

//eu1.dh-cdn.netO//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net(//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net)//eu1.dh-cdn.net

1 like

39 likes

Mooi man! Gefeliciteerd :ok_hand:

2 likes

Schitterend! :ok_hand:

1 like

Top aanwinst :ok_hand:t2:

2 likes

Thanks heren!

2 likes

Een limited MN strap in chestnut.

1 like