Het grote incoming topic (Deel 2)


Verkocht met pijn in het hart…
Pijn is weer weg, Autavia coming in :sunglasses:

13 likes

Die structuur op die dial :sunglasses:

1 like

lijkt net zand… of watten… heel apart inderdaad. Ben benieuwd.

Cross-post, maar deze komt dit weekend.

45 likes

Zojuist besteld :grin:

34 likes

Erg smaakvol.
De Moser wijzerplaten zijn heel heel mooi afgewerkt (PP niveau).

1 like

Nog een paar dagen! :drooling_face:

14 likes

Schitterend!!!

zonder die 12 was deze perfect geweest…

2 likes

Ja, zonder was nog mooier geweest, en ipv daarvan een dubbele marker. Maar het perfecte horloge binnen mijn budget is er niet. Dit is voor mij as good as it gets.

1 like

En uiteindelijk nog steeds een schitterend stuk. Veel plezier ermee, gaat vast lukken :slight_smile:

:ok_hand: Zeer mooi horloge!

De 12 vind ik dan weer typisch Moser. Bij een ander merk zat die er niet op, dus lekker dwars :+1::blush:

Schitterende aanwinst alleszins! Ben benieuwd naar wat detailfoto’s, dus hou je zeker niet in :smiley:

1 like

Vintage incoming met patina in overvloed.

29 likes

verrassende kleur :wink:

4 likes

Zin in :+1:

19 likes

Ongelooflijk mooi!

1 like

Erg mooi! Waar heb je deze gevonden?

1 like

Mooie watchroll! Tell us more!

1 like

Wat een mooie weer!!

1 like

Komt bij Bosphorus Leather vandaan. Heeft veel mooie watchrolls: https://www.bosphorusleather.com/collections/watch-case

Ik wilde er specifiek eentje met ruimte voor vier horloges in plaats van drie. Daarnaast wilde ik graag losse kussentjes voor de horloges, in plaats van een enkele rol. Dit bleek niet erg eenvoudig te vinden. Na een tijdje zoeken leken de rollen van Bosphorus mij de beste optie, zeker gezien het systeem van de kussens. Toen hij ook nog in het groen verkrijgbaar bleek en ik hem met mijn initialen kon personaliseren heb ik de bestelling direct geplaatst.

5 likes