Het grote incoming topic (Deel 2)

Bezig met een klein project.

3 likes

Moet het eigenlijk beter zeggen. @Tokes is bezig met een mooi project. :wink: Ikzelf ben heel erg benieuwd naar het resultaat.:grimacing:

4 likes

Haha staat genoteerd!
Bedankt, ben echt benieuwd. Heb 'm nieuw gekocht zonder te passen, wat ik normaal niet doe, dus spannend :rofl:

2 likes

Dan mag ik hopen dat je een mooie prijs gekregen hebt :grimacing::sweat_smile:

Wel een gaaf horloge, heb deze gehad op staal :ok_hand:t2:

1 like

Had het graag nog beter gezien, maar ik heb er wel wat afgekregen. En reden te meer om niet te verkopen hé :rofl:

2 likes

Nee klopt maar je weet het nooit maar er is/zijn al wachtenden dus altijd goed.

Alvast veel draagplezier :+1:t2:

2 likes

Incoming:

Ik wil eigenlijk al heel lang een JLC reverso, maar die droom is vooralsnog ongrijpbaar. Nu zag ik dit horloge voorbij komen op ebay voor het schamele bedrag van 10 dollar. Een waar ‘nightmare before christmas’ horloge. Voor de rest heb ik geen informatie kunnen vinden over de oorsprong (behalve dat deze gebaseerd is op de film).

Ik vind 'm fantastisch en hoop hem over één a twee weken om de pols te hebben. Laat de roaring twenties maar komen :slight_smile: !

Een Reverso staat ook op mijn lijstje. Deze Seiko matched toch net niet met het meubilair :rofl:

9 likes

Nog één nachtje slapen…:blush:

43 likes

Haha, wel een zéér stijlvolle inrichting!

1 like

Bedankt!
Toendertijd waren er inderdaad een paar op korte termijn te koop. Maar we gaan nog nog niet op de feiten voorop lopen hé :innocent:

1 like

Mooie vooruitzichten! :smiley: Geniet ervan! :+1:

Dank. Nooit gedacht dat ik deze ooit zou kunnen aanschaffen.

2 likes

Gaaf man!

Lekker hoor! Mooi vooruitzicht.

Gaaf! Toch nog eentje kunnen vinden dus! :sunglasses::+1:

Second dibs :sweat_smile:

2 likes

Gaaf! Ik had graaf de Movember Editie willen kopen maar kon niet wachten. Hier ook een familielid incoming :smiley:

11 likes

Roy, is het weer zo ver :see_no_evil:

2 likes

Yep… kon t niet laten :man_dancing:t3:

3 likes