Het grote incoming topic (Deel 2)

Schitterend! Ben benieuwd naar de wrist shots :+1:

@Zulu genoteerd :wink: en dan te bedenken dat het jouw foto’s zijn die me over de streep getrokken hebben :see_no_evil:

2 likes

Wow…fantastisch. Van harte met deze bijzondere aanwinst. :ok_hand:

Bah… Ik zit momenteel in de “ik wil alles wat ik ooit verkocht had opnieuw hebben” fase. Blijft een leuk ding, hij gaat je wel bevallen denk ik!

2 likes

Nogal heel erg herkenbaar…:see_no_evil:

7 likes

:joy:

1 like

Mooi man, om te zien dat je van het echte low-end segment bent gegroeid naar eerst een Dweller?? en nu deze Tudor!

Gefeliciteerd.

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

13 likes

2 likes

Ik moet het even vragen;

Wat is dat voor stijl / merk meubilair?
Ik vind het wel mooi, nooit gezien.

2 likes

Gefeliciteerd! Je hebt hem. Hij is mooi, niet waar?

1 like

Het is in Art Deco stijl, de ontwerper is Jan Frantzen

4 likes

Waar heb je hem in vredesnaam gevonden? :hushed: Ik zoek hem ook al een tijdje. Gefeliciteerd, hoor! Het lijkt mij een geweldig horloge. :+1: Geniet ervan.

Okay. Prachtig :ok_hand:t2:

1 like

Nog niet, morgen krijg ik hem als het goed is. Ben erg benieuwd!

1 like

Past wel bij je

1 like

Haha lekker fout! Matcht mijn alligator lederen portemonnee en paspoort houder :stuck_out_tongue_winking_eye:

image

1 like

Dat bedoel ik :grinning::rofl::rofl::rofl:

Mijn eerst reactie: “Woo, da’s knaloranje. Ga ik hem wel dragen met zo’n kleur en de ratelband?” (Ik heb hem met de jubilee.) Maar nu, hoe langer ik hem om heb des te mooier ik hem vind. Zelfs die band heeft wat met dat geratel. In ieder geval zit hij heerlijk. Ben benieuwd naar jouw ervaring!

1 like

Lang gedacht aan een airking of explorer. Maar vond het tijd voor een witte plaat nu er drie zwarte platen in de collectie zitten.
Vanavond ophalen :tada:

42 likes

Nog even geduld hebben. Hopelijk vandaag mijn Yema polewatch binnen! Mocht even duren en hij heeft inmiddels al een aardig deel van de wereld gezien, maar dan heb je ook wat!

3 likes