Het grote incoming topic (Deel 2)

Zeker! Maar toch geen klik en/of snelle verkoop. Verlost is niet het juiste woord idd :thinking: Het is dat ik het budget niet had anders had ik je al lang “verlost” :rofl:

3 likes

Oeh! Hier ben ik ook wel heel benieuwd naar. Oprecht interesse in dit horloge, dan wel voorzien van stalen bracelet. Maar ben benieuwd hoe je m ervaart :drooling_face:

Geen idee, het was een cadeautje :joy:
Hij voelt in iedergeval erg solide aan en kan zeker een stootje hebben.

Nice Vince :ok_hand:

1 like

Nou fijn, Nieuwegein is de enige FedEx lokatie in NL zonder afhaalbalie. Ophalen is dus geen optie en vandaag wordt er niet meer uitgeleverd door het boerengedoe. Morgen ben ik zelf onderweg, … de Sinncoming laat dus nog een dag of twee op zich wachten. :cry:

Sterkte :+1::wink:

1 like

5 likes

Niemand nieuwsgierig?:laughing:

:drum: :drum: :drum:

16 likes

Ik heb daar ook serieus naar zitten kijken.

1 like

Je had hem zeker kunnen doen. Dit examplaar is echt in super conditie. Die kom je zelden tegen. Heel veel exemplaren zijn echt op. Waarschijnlijk gekocht als dagelijkse beaters. Niks mis mee natuurlijk. Maar wanneer die 20 jaar gedragen zijn dan weet je het wel.:wink:

Wanneer je die in super goede staat terug wilt brengen, dan vraagt dat een grootse investering. Overigens binnenkort zal ik daar een topic over openen. Een horloge die duidelijk echt op was.

1 like

Ik vind het een mooi horloge, maar wil niet meer dan 8 horloges :slight_smile:.
Daarnaast had ik deze maand al weer 2 horloges gekocht :slight_smile: .

1 like

Welke ook alweer? Ben geloof ik ze al eens tegen gekomen.

Ik PB je wel even, voor we helemaal offtopic gaan :slight_smile:

Aaah, graag gedaan hè. :grin:

Ik had de MP link gedeeld remember. :shushing_face:

2 likes

:laughing::laughing::laughing::laughing::laughing:

Is dit een GMT?
Lijkt zo door de bezel. Ik zie echter geen extra wijzer.

1 like

Welke kleur bronzen Halios? Mits het de groene is en hij bevalt niet, I call dips. Baal so dat ik niet toegeslagen heb… :sob:

“poor mans” gmt. Met de steden bezel kan je de tijden in andere tijdszones berekenen. Is technisch gezien een stuk makkelijker te maken dan een uurwerk met gmt wijzer.

2 likes

Aha…:grin:

1 like

je moet de bezel draaien tot de tijdszone waar je nu bent gelijk staat met de uren wijzer. Zoals het geval op de foto is het 4 uur in onze tijdszone. En dan zie je dat het bv 12 uur is in Tokyo en Buenos Aires en het is 8 uur in Denver en Karachi. Heel handig is het niet maar het ziet er wel cool uit opzich.

3 likes