Van harte! Heel mooi de El Primero 42 op staal.
Ik wil hem voor nu graag op een gave lederen band. 21mm, iemand suggesties. Ik zit aan een marine blauwe Molequin te denken.
Doe mij die stalen band dan maar! Als jij hem toch niet gebruikt…
Van de zomer op staal! Ik heb deze juist op staal gekocht want een losse band is prijzig.
Heel vet enjoy
Ik heb net voor een prikkie een orginele SLA035 wijzerplaat en wijzerset gekocht, én nog een orginele MM300 secondewijzer.
Ik heb ook al veel teveel gedronken, dus Photoshop doet niet meer wat ik wil. Toch een poging gewaagd voor de nieuwe mod.
- Rode secondewijzer
- Stock MM300 secondewijzer
0 stemmers
@Sandy mag niet meer meedoen, want hij knipoogt teveel.
Haha, moet je me niet aanhalen. Had al gestemd voordat ik zag dat ik niet mee mocht doen
Je weet het nu voor een volgende keer. Een gewaarschuwd knipoogje telt voor twee.
Ik heb echt heel veel zin om weer te modden. Dat wordt een leuke kerstvakantie!
Haha leuk om deze foto steeds te zien!
vers hoor, terug naar de roots.
Ja dat komt door die nieuwe MM300 kast van Alex. Monoblock, MM300 dimensies en hij pakt alle SKX onderdelen.
Voor de purist om van te janken, maar ik vind het geweldig.
Om te janken
Ik vind het er leuk uit zien, maar die met rode secondewijzer is net iets te.
PS die zijkant van die kast lijkt wel op schuurband gedaan, net “iets” te ruw
Ben ik helemaal met je eens, maar één van mijn matties is een horlogemaker voor Rolex. Die kan dat mooi even bijwerken met een precisie waar wij niet bij kunnen komen.
Een mm300 kast, een mm300 plaat, mm300 wijzers. Zou Seiko ook zo iets maken met die onderdelen?
Bruhh, als ik een MM300 wil koop ik er vijf #ErikST-stijl.
Ik heb nog nooit zelf een uurwerk van de voorkant erin gewipt, dus voor mij is het nieuw, speciaal en het wordt een lumekanon dankzij die LCBI insert!
Hij schijnt te dragen als een MM200 omdat de bezel toch een stuk kleiner is. Ik zal voor een modtopic er even een orginele MM300 naast leggen!
Heel mooi. Doe je een NA?
Gave mod! Maar hoe kom je aan die MM300 plaat met 300m in het rood?
Dat was ik eigenlijk niet van plan