Het Grote incoming topic. Deel IV

Gewoon eentje in de blauwe gedeelte zetten. Wat heb je te bieden?

Deze Seikonaut is onderweg naar mijn pols!

9 likes

Op dit moment geen horloge waar ik afscheid van kan nemen. Maar dat kan volgende week weer anders zijn…:wink:

1 like

Deze Rado Simplon is eigenlijk al bij me thuis…


De wijzer zat los, maar zit inmiddels weer vast.

7 likes

Fijn horloge :ok_hand: heb hem ook, wijzerplaat is ook lekker clean :smiley:

13 likes

Top! Het vuurtje is een beetje aangewakkert door @seikoepson:

1 like

Oh nice! Ziet er mooi uit hoor. Quartz ook lekker makkelijk. We gaan je reacties lezen in je NA!

1 like

Gratis bezorgd.



Hij word steeds goedkoper.
3 likes

Zojuist bezorgd, twee dagen eerder dan gecommuniceerd is, leuke verrassing! Als ik tijd heb morgen een NA, ik laat hem nog even in de stickers :confounded:

1 like

Er zijn verschillende aanbieders die hem via Amazon aanbieden. Amazon zelf biedt hem ook aan op NL en DE, zelfde prijs, zelfde magazijn, namelijk UK :smiley: Amazon.co.uk prijzen heb ik niet gecheked…

The postman rings twice…

Nou ja, het waren twee verschillende vervoerders, maar ik heb er weer twee klokken bij \o/

(KlokJES is bepaald de verkeerde term voor deze units)

9 likes

Oké, dat is niet gelukt. Volkomen kansloos om die mooie plaat bij kunstlicht te fotograferen! Ik probeer het morgen nog eens!

10 likes

Jottum trouwens :slight_smile:

12 likes

Beetje corona leesvoer.

en

1 like

Supersnel uit Japan, nu wachten op koerier…

4 likes

Dat is inderdaad héél rap!

Welke website, als ik vragen mag?

Vreemd, want de FOIS is precies net zo groot als de pro. Het enige verschil zijn de crownguards, of het ontbreken daarvan. Omdat deze niet breder zijn dan de knoppen, merk je hier niets van met dragen.
Ik heb beide gehad (naast de pro, de CK2998 ipv FIOS, maar die heeft dezelfde kast), en ze dragen identiek. Op staal dragen ze wel net iets anders door de mm verschil in lugwith, maar op leer merk je dat niet.
Wijzerplaat, glas en bezel, kastdikte en lug to lug zijn ook identiek qua afmeting.

1 like

Geleverd met DHL express shipment. Tijdig de invoerrechten en overige DHL steekpenningen betaald, dat bevorderd ook de verwerkingssnelheid.

1 like

Incoming :artificial_satellite:

28 likes

Gaaf ding, we zien hier gewoon te weinig Fortis.

2 likes