Het Grote incoming topic. Deel IV

Racine <=> enicaR
Grappig!

2 likes

Spiegelbeeld foto, het is ook de 9e.

2 likes

71 jewels, damn!! :stuck_out_tongue:

1 like

Orient WZ0041AC.
Moet binnenkort afscheid nemen van een ander Orient.

10 likes

Credits naar @Dao :v:

12 likes

we zijn volledig los gebroken :joy:

hopend op een mooie vrijdag? of vroeger :ok_hand:

13 likes

Vroege Tissot. Datering is wat lastig omdat ze een keer opnieuw begonnen zijn met nummeren; deze is van rond 1864 of anders 1897. Omdat het nog een puur sleutelgewonden horloge is vermoed ik 1864, maar helemaal zeker ben ik er niet van.

15 likes

Hij zit nu op de post, maar daar gaat het nu niet om. Deze verkoper op Chrono is alleen heel erg enthousiast! Ik heb nu al meer dan 50 foto’s. Van het horloge, hoe hij het horloge verpakt heeft, en daarnaast lappen tekst van hoe mooi het horloge wel niets is…
Ik vind zoiets wel prachtig. Het horloge wordt verzonden vanuit Spanje, en tussen die hele afstand is, is er dan altijd nog iets wat ons dichter bij elkaar brengt. De man is duidelijk een liefhebber, en dat zorgt ervoor, dat ik het horloge nog liever in mijn bezit wil krijgen.

Het enige lastige is, dat hij me voor iedere foto een nieuw bericht stuurt. Staat mijn telefoon een tien minuten te tingelen van al die berichtjes. Maar al met al zorgt dat ook weer voor een leuk verhaal!

En dan nog een incoming, een Vostok Amphibia 670, overgenomen van @Vincent
Ik was eigenlijk op zoek naar een vintage russische duiker, maar deze volstaat ook prima. Voor het geld kon ik het niet laten liggen. Bovendien vind ik dit horloge ook gewoon mooi! Precies mijn smaak!

Vincent, bedankt! Ik zal hem met eer dragen. Prachtig horloge om op mijn werk te dragen.

5 likes

je ziet ze weinig in deze staat, :+1:

1 like

:shushing_face:

21 likes

Deze…

43 likes

Wauw! Ik ben benieuwd naar je ervaringen als hij er is! :blush: :+1:

1 like

:+1: Thx. Vanmiddag weet ik meer… :wink: :sunglasses:

1 like

De LHD is exit begrijp ik :relieved:

1 like

Yup…finito. :sunglasses:

Ik ga je voor deze reactie (waarvoor wel mijn dank) geen :heart: geven :sweat_smile:

Heb hem zelf gehad en sta misschien op het punt hem terug te kopen :see_no_evil: of de blauwe; of een Avenger Seawolf met gele plaat of een PO #vervelendehobby :joy:

3 likes

:joy: zoveel moois… :see_no_evil:

1 like

Beat you to it @daffie!

Net binnen.

36 likes

Daar gaan je style-points, Tom.

2 likes