Het Grote incoming topic. Deel IV


Incoming voor de zomer. Kijk er erg naar uit om met een zonnebrilleke, dit ding en een linnen shirt op een terrasje te gaan zitten :hugs:

6 likes

Leuk ding :+1:
Hoop wel dat je flinke polsen hebt; deze dingen zijn echt enorm groot :hushed:

1 like

I know, heb de enkele tijdzone wel eens gepast lang geleden. Ging precies goed :grin:

1 like

:+1: :+1:

Ik hoef met mijn 16 cm pols echt niet te peinzen over zo’n ding, steekt compleet buiten m’n pols uit :sweat_smile:

1 like

Waarom, waarom, waarom kan ik me dan ook niet inhouden?

Er is er weer eentje onderweg :shushing_face:

25 likes

JLC ultra thin?

2 likes

Ik houd het nog even spannend :wink:

1 like

You do the math.

13 likes

Mwa… komt in de buurt

1 like

Waarom is wachten zo irritant? Nog 1 nachtje slapen dan is de Green Sunset MM200 er:

41 likes

Nice! Geniet ervan :sunglasses:

1 like

Lekker bezig Adil :ok_hand:

1 like

Vind de MM200 ook wel wat voor jou. Saffierglas, 6R15 uurwerk, Diashield coating, Zaratsu polish en een goeie stalen band. :ok_hand:t3:

Kan alleen hier :arrow_right: niet tegen :sweat_smile:

1 like

Ja snap ik wel. Sommige zoals @EricPP hadden er een MM300 wijzerset op laten knallen. Ik vind dit soort wijzers juist duidelijk en goed leesbaar.

2 likes

Dat maskt ‘m (voor mij) wel af :+1:

1 like

Gaaf ding! :+1:

1 like

Dat is simpel opgelost

13 likes

Oeps i did it again :flushed:

8 likes

Ziet er goed uit!:heart_eyes:

1 like