Incoming voor de zomer. Kijk er erg naar uit om met een zonnebrilleke, dit ding en een linnen shirt op een terrasje te gaan zitten
Leuk ding 
Hoop wel dat je flinke polsen hebt; deze dingen zijn echt enorm groot 
I know, heb de enkele tijdzone wel eens gepast lang geleden. Ging precies goed 

Ik hoef met mijn 16 cm pols echt niet te peinzen over zo’n ding, steekt compleet buiten m’n pols uit 
JLC ultra thin?
Ik houd het nog even spannend 
Mwa… komt in de buurt
Nice! Geniet ervan 
Lekker bezig Adil 
Vind de MM200 ook wel wat voor jou. Saffierglas, 6R15 uurwerk, Diashield coating, Zaratsu polish en een goeie stalen band. 
Kan alleen hier
niet tegen 
Ja snap ik wel. Sommige zoals @EricPP hadden er een MM300 wijzerset op laten knallen. Ik vind dit soort wijzers juist duidelijk en goed leesbaar.
Dat maskt ‘m (voor mij) wel af 
Gaaf ding! 
Ziet er goed uit!