Nogmaals gefeliciteerd, Rutger! Echt wel een heel mooi model die niet snel gaat vervelen. Lekker ook met het applied-winged logo.
Heerlijk. Nogmaals van harte Rutger De Outlet heeft gisteren aardige zaken gedaan.
Thanks! En jij nogmaals dank voor de tip. De vleugels waren voor mij wel echt een must. Al begin ik de nieuwe lijn ook steeds meer te waarderen. De Colt van @daffie is ook echt heel erg tof. Ik vrees dan ook niet dat het hierbij blijft
Haha dat kun je wel stellen!
Thanks Jacob!
Kunnen ze daar geen Happy HF Hour invoeren?
M’n eerste “Incoming”! zag deze tussen de TK horloges, vind hem reuze charmant en denk dat ie bijvoorbeeld aan een nato-strap een mooi volgend horloge is
Vandaag zou ik mijn G shock binnen krijgen. Maar het was te mooi om waard te zijn. Het bezorgde pakketje was helemaal leeg.
Gelijk gebeld, nu is er een nieuw pakketje onderweg. Dit keer wel gevuld hoop ik.
Heb nog meer dingen die deze kant op komen.
Leeg geklauwd? Lees er de laatste tijd vaker over dan vroeger lijkt het wel.
Nee, het pakketje was in perfecte staat. Ik denk dat die leeg is opgestuurd. Kreeg ook meteen te horen dat ze het opnieuw zouden verzenden.
De laatste tijd zit je op HF, daarom lees je er vaker over. Was in de tijd van Robin Hood en andere struikrovers al geen groot iets.
Net weer ‘s ouderwets de wekker gezet voor de start van de verkoop van een horloge, deze keer de Zelos Swordfish. Missie geslaagd: voor een niet alledaagse variant gegaan, de zalm:
De serie is nu alweer zo goed als uitverkocht.
Gefeliciteerd. Hij mag er wezen.
Deze keer toch minstens 48hrs wachten alvorens in het blauwe gedeelte te gooien, zou ik zeggen.
Dat ziet er heel mooi uit.
Bedankt! Enige probleem is dat ik niet genoeg horloges heb om die doos te vullen
Wat zou je nog willen hebben dan?