Het Grote incoming topic. Deel IV

Dat is het goeie woord. Bartje (@plp) was al erg enthousiast, dus ik verwachtte wel wat. Maar die verwachtingen werden zelfs overtroffen: het is echt een supermooi horloge. Materialen, afwerking, looks, details. Echt top, hoor. Seiko heeft flinke stappen gezet de afgelopen jaren. Dit is even andere koek dan een Sumo of een Shogun. En eindelijk een fatsoenlijke maat (40,5mm diameter, 44mm L2L). Heel gaaf. Wel een drama om fatsoenlijk op de foto te krijgen. Respect voor de boys van Fratello. Dat ding valt niet mee.

18 likes

Welke is dit?

Incoming… Tweede kwartaal pas :cry::grinning_face_with_smiling_eyes:

19 likes

Dat is de Seiko Presage SPB169

1 like

Heel mooi horloge :ok_hand:t2:

1 like

Originele bezel is nu los en er zit nog een best plakkerige sticker/lijm in. Doe er een paar mini tipjes bij en door.

Ben klaar. Zucht!

2 likes

Incomming een made in Japan G-shock.

14 likes

Nice. Leuk prijsje?

1 like

Haha je hebt de smaak te pakken.

1 like

Voor jou wel, vriend.

1 like

? oh wacht. Nee ik probeer hem niet te kopen, ik gun PLOP gewoon een cheap deal.

1 like

Van een jaar een smartwatxh naar een gave Seiko incomming en mogelijk interesse in een G-shock. :sunglasses::+1:

2 likes

Haha kallumpies aan. Die Seiko is er al trouwens, die is niet meer incoming. Die kwam @Bas.o doodleuk een uurtje nadat de deal was gesloten even brengen. Topgozert.

3 likes

Wat een buikpijn werk. Tip: begin nooit met modden met een Sumo in stickers :sweat_smile:

Mijn eerste mod ervaring zit er inmiddels op :white_check_mark:

18 likes

Supervet resultaat man. Klasse!

1 like

Veel plezier er van xoxo

1 like

Nice. Is dat de nieuwe? :+1:

Zo’n bezel verwisselen ging jou iets minder goed af hè :joy::upside_down_face: Wie heeft de plaatjes nog?

1 like

Ik heb het hele topic nog. Effe zoeken. Hmmm… blijkbaar heb ik dat in een algemeen topic ergens gedeeld. Misschien weten mijn moddercoaches @HanDavinci en @Drebin het nog op te duikelen.

2 likes

Yes, de 2021 moonwatch

2 likes