Het Grote incoming topic. Deel IV

Ik laat het je wel weten.
Maarten van de Oris Boutique heeft er een, zo ken ik het.

2 likes

Bedankt! Als hij’t gebruikt, zal het nu ook wel geen rommel zijn gok ik dan :slight_smile:

1 like

Grote kans dat de Oneof ook in China wordt gemaakt. Ook al is het een Zwisters merk.

1 like

Vraag me alleen niet wanneer :sweat_smile:. Sta op de lijst

13 likes

Dit is toch top!
Mooi grijs is niet lelijk!
Waar laat je m
Maken?

1 like

Ik weet een lid die de zijne wel wil verkopen voor 10.000 euro. Hoef je niet te wachten en kan je hem zo ophalen!

1 like

Ik betrok ze voorheen van Kaufmann of Genteel. Heb tot nu al zoveel al stukgegelagen op Everest,Tropic enz enz dat ik in dezen voor de zuid-oost Aziatische optie gekozen heb.
Enig idee of er ook linkse radicalen meelezen?
Baal er nog steeds van dat de grijs/groene optie niet meer mogelijk bleek bij Bulang.
finwatchstraps.com maakt ook mooi grof en grijs croco overigens. Nu in sale voor 200. Was nu incl verzenden 75 kwijt en toch echt croco…hoe ze het doen? :grimacing: Dat kun je zelf wel bedenken vermoed ik…Ze hebben foto’s gestuurd van de huiden en heb een stukje net rechts vd linkerpoot gekozen. Beetje grof.

Koekoek :wink:.

Ik betaal nooit list al ben ik bang dat ik nu geen keuze heb. Laat staan bijna 2 keer list. :upside_down_face:

1 like

Soooo heeee! Wat lekker zeg! Dikke Planet Ocean :sunglasses::+1:

1 like

GMT incoming. Kan ik die complicatie ook aftikken

12 likes

Zeg dat wel, 18.8mm dik :sweat_smile: maar door de vorm van de lugs goed draagbaar.

1 like

Klopt, zoals zoveel zaken de dag van vandaag. Ik bedoel eerder dat je die Weishi’s dikwijls enkel via Ebay kan kopen, terwijl ik graag iets koop waar een officieel bedrijf achter zit. Call me old fashioned.

2 likes

Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat je ze ook buiten eBay te koop waren, maar heb er eerlijk gezegd nooit naar gekeken. Maar ik snap jouw punt nu wel en zou dat dan ook doen.

1 like

Als een ebay verkoper een kvk nummertje heeft is het ook een bedrijf :wink:

2 likes

Ook weer waar :smile: zitten zeker best betrouwbare adressen bij ook. Ik zie dat Cousins de 1900 ook verkoopt intussen.

Had het meer over de fabrikant. Wie maakt die Weishi’s eigenlijk? Eerste link als de naam ingeeft in Google is aliexpress :thinking:

1 like

15 likes

Op tijd binnen voor Sinterklaas…, als ze het dan nog doen. Indoctrinatie moet je vroeg beginnen :wink:

8 likes

Ik zit ook alleen maar wat te stoken; we hebben allemaal zo onze redenen om bepaalde dingen wel of niet te kopen, en die hoeven ook niet allemaal oerdegelijk onderbouwd te zijn. :sweat_smile: :sweat_smile:

Ik heb ook geen idee wie die Weishi’s bouwt.

1 like

Voor je zoontjes? :ok_hand: :smiley:

Sorry superflauwe grap :blush: Geinige dingen…

1 like

Moesten we het allemaal rationeel aanpakken, dan zaten we niet op HF denk ik :smile:

2 likes