Het Grote incoming topic. Deel IV

Is de Speedgraf al binnen, John? :slight_smile:

1 like

Helaas niet, einde van de maand, zeggen ze bij Yema.
Waarom het zo lang moet duren daar heb ik geen antwoord op gekregen.
Nog een beetje geduld oefenen dus :roll_eyes: :grimacing:

2 likes

Houd ons op de hoogte! :mailbox_with_mail:

1 like

Omdat die fransen waarschijnlijk weer 11 vrije feestdagen hebben de komende weken.

3 likes

Door het verplichte thuiswerken, stoppen van de voetbal en de sportschool, het niet meer zomaar overal heen kunnen, inclusief naar m’n zusje in Oostenrijk, en uiteindelijk de winterstalling van m’n hobby auto’s en motor, verloor ik ook steeds meer de interesse in horloges, etc.

Toch bleef een kleiner maatje horloge steeds maar in m’n hoofd, omdat nagenoeg alle horloges van me 40 mm zijn. Toen ik hier de advertentie zag van Rory (rorymoer) van een hele mooie 37 mm Seiko 5 voor een heel aantrekkelijke prijs, was ik verkocht. Het horloge vlak erna dus ook. Dus incoming:

Toen nog even op internet gekeken of er ook nog andere afmetingen zijn en trof een aanbieding aan waar ik ook direct voor viel. Ook een 37 mm Seiko 5 en een mooi setje met die van Rory. Dus tweede incoming (en net bij thuiskomst aangetroffen):

22 likes

Leuke 5 met vijfjes dial. Ik had hem ook tot mijn hem konfiskeerde. :+1:

1 like

Zojuist nog afgeleverd door DHL (20.25u) :ok_hand: eerste impressie; erg gaaf. Onder het kunstlicht is het blauw lekker knallend, een soort fel jeans-blauw. Maar uiteraard doet dit kunstlicht het horloge geen eer aan
 Morgen nog wat daglicht foto’s. Maar eerste indruk heel gaaf. Kast is ook mooi gebrushed. Band is (zoals verwacht) behoorlijk $@!*)/. Maar ik wilde 'm sowieso op mesh of leer knallen

17 likes

Volgens mij moet ik nog een week wachten.

Dit. Een soort van. De Pilot 39 no-date met BGW9 dial en wijzers (gewoon wit, geen faux vintage of beige) en hitte-geblauwde wijzers.

Ik kreeg gisteren een mailtje dat ze mijn “beautiful watch” aan het fabriceren waren. Ja ja.

18 likes

Ultieme G Shock op komst :grinning:

9 likes

Hand opwind?

1 like

Nee, natuurlijk niet. Het is al erg genoeg dat het geen HAQ of Spring Drive is, dus het moet niet gekker worden.

Ik heb nog één Russisch handwindertje en één Junghans gehad, en ik vind dat eerlijk gezegd zoooo 1922. Gelukkig heeft John Harwood daarna z’n plasje over de horologie gedaan.

Vannacht om een uur of 12 de knoop doorgehakt. Besteld. Hij gaat komen deze week. Ik kan niet wachten.

31 likes

Gaaf klokje hoor :+1:

1 like

Aangezien iedereen hier beweert dat je Grand Seiko zelf moet ervaren:

56 likes

Yes! :muscle:t2:Mooie! :smiley:

1 like

Tougher Than the Rest :wink:

De Hamilton Khaki Field Automatic 38mm

Overgenomen van de heer Selfet en komt dinsdag binnen, is mijn tweede automaat.

21 likes

Topper :+1:. Maar dit is zo te zien een plaatje van de 42mm variant. Subtiele verschillen op de wijzerplaat.

2 likes

Ik heb hem even aangepast, dit is als het goed is de 38 :wink:

1 like

Ik heb 'm toevallig net (edit: weer) drie dagen om
 Voor een automaatje waanzinnig strak lopend, dus hopelijk een mooi vooruitzicht :grin:

1 like