Het Grote incoming topic. Deel IV

Beste Ralph, ik vind je heerlijk eigenwijs laat dat voorop staan en waardeer het dat je daarbij je eigen keuzes maakt die zeker niet iedereen zal maken… Maar het bovengenoemde vergelijk gaat volgens mij niet op. De kast van de Tudor BB en Tudor BB GMT is exact hetzelfde! De kasten van de Submariner en de GMT Master II zijn echt anders. Wat het voor mij logischer maakt om deze naast elkaar te hebben dan de Tudor varianten dan uw keuze(afgezien van prijs). Maar nogmaals ieder zijn eigen reden.

De kasten van de Submariner en de GMT zijn hooguit minimaal verschillend. Dat zit hem in de afmetingen op minimaal formaat. Komt voor de rest 95% overeen. Hetzelfde geld voor de Tudor’s. Bij de GMT is aan de achterzijde een paar hoeken weg gepolijst waardoor hij minder dik oogt.

1 like

Potdomme Ralph…nu krijg ik ook weer zin in een BB. :grimacing:

6 likes

Ik ken het gevoel :sunglasses::+1:
Wellicht dat in de toekomst de Black Bay nog een keer eruit gaat voor een BB58 blue, maar eerst maar even zo. Vind dit gilt kleurige dial met gouden wijzers en de kastvormen zonder Crownguards echt fantastisch mooi.

1 like

831657741c34d56a8b1980af0acc5b99

6 likes

Er is een Raketa bureau klokje onderweg uit Wit-Rusland :raised_hands:

Nu we (:raising_hand_man:) zoveel thuis moeten zitten wilde ik ook iets leuks op m’n bureau. Na vele overwegingen (zo heb je hele mooie bureau klokken van Chopard en Sinn) ben ik op dit mini klokje uitgekomen. Het heeft eenzelfde uurwerk als de Raketa Rocket 2609.N.

Nog even geduld… :point_down:

8 likes

Eens. Ik vond precies dat zo geslaagd op deze versie toen ik 'm zelf had. No date is ook mooi meegenomen…plaat is mooi in balans. Deze BB is mooi chique en toch stoer tegelijkertijd.

En ook hier momenteel kriebels om eens een BB58 blue te proberen.

Keuzes…keuzes… :see_no_evil:

4 likes

Weer lekker online geshopt in Duitsland?! (Zag hem op het uhrform langskomen)

1 like

Hey een jutter op het forum?
Lange Jaap op de achtergrond vanuit Huisduinen (of is het een andere vuurtoren?).

En wordt vervangen door een Black Bay 58 Blue. Wel goed lezen amice

1 like

Op verzoek; NA aangemaakt :wink:

2 likes

Geannuleerd in verband verloren zending. Via PayPal de kosten terug gestort. :+1:

1 like

Voor mij persoonlijk zou dit volstrekt overbodig zijn… Maar wat een bijzondere luxe om deze twee te kunnen afwisselen. Beiden erg mooi, super dat je je eigen exemplaar weer hebt kunnen bemachtigen.

2 likes

Net binnen

25 likes

Wat? Geen Seiko? Inderdaad, nu eens een keertje een Doxa. Stond al heel lang op mijn lijstje maar ik kon niet kiezen tussen de Searambler, Aquamarine en deze Diving Star. Eindelijk de knoop toch doorge🪓

43 likes

Lekkere kleur!

1 like

Lekker hoor! Laat die zomer maar komen! :sunglasses:

1 like

Dibs :muscle::joy:

1 like

Haha, de gele van @bordewolf gaat nooit komen verwacht ik zo :joy:

2 likes

Wauw! :raised_hands:t2::ok_hand:t2::four_leaf_clover::sunny::sunglasses:

1 like