Drebin
25 februari 2021 om 19:31
3891
Sailcloth band van Artemstraps.
Ben benieuwd, veel goeds over gelezen
24 likes
Top aanwinst… Heb um zelluf ook ideale alleskunner vind ik
Dao heeft deze ook gehad.
7 likes
Drebin
25 februari 2021 om 19:37
3895
Yeah. Zal bij mij op de SPB147 komen, dus met gilt dial. Denk dat dat alsnog erg goed gaat staan.
1 like
Ja ben benieuwd!!!
Bouw kwaliteit wel goed volgens mij!!
Loopt de sec wijzer op de indicies?
De mijne wel. Keurig strak op de ik indices kwaliteit als een tank. 200m wr, mooie degelijke band. Kortom blijvertje voor mij.
Top!
Op mijn skyhawk lopen ze ook perfect namelijk.
Hopelijk komt die morgen binnen
1 like
Jup vet ding, kan ik beamen
1 like
Hier overigens nog een lekkere NA van Dao destijds… Voor de voorpret
Inleiding
Mijn GMT Ouwehoer mod heeft inmiddels al een nieuwe eigenaar. Mijn interesse in GMT horloges was voor het eerst gewekt. Na wat zoeken naar betaalbare GMT horloges kwam ik eerst op de Citizen Nighthawk, later op deze Promaster. Er was iets met dit model. Echt toolish. Weinig opsmuk. Super leesbaar. Ogenschijnlijk simpel. En daarbij is het een stijl die me doet denken aan horloges als de Sinn 356, de SNK809 die ik al had, militaire horloges zoals de CWC G10 en mijn Smiths PRS-29. Met zij…
En mijn NA topic destijds
Hij is er eindelijk…
Alsof er een vloek op rustte, of me niet gegund werd door een hogere macht; maar ik had dit horloge al 2 x eerder besteld en werd vanwege leverings- of transactie-problemen geannuleerd
Maar eej, “ces’t la vie” schijnbaar… Nu genieten van het feit dat ‘het langverwachte’ eindelijk is gearriveerd. Toch wat spannend want ik had het horloge in kwestie nooit live gezien en bleek ook schaars. Maar wat een meevaller, wat zeg ik; wat een klatser maar daarover…
1 like
Sjaak
26 februari 2021 om 07:44
3901
Gisteren had ik het er nog over om een Citizen NY0040 duiker toe te voegen aan de verzameling, want ik miste een duiker in mijn bescheiden verzameling.
Rond 17.00 was er een invasie van NY duikers in het blauwe gedeelte
straks ga ik de blauwe ophalen.
19 likes
Ik wist het veel plezier!
2 likes
Tijner
26 februari 2021 om 08:57
3903
Die is heel tof! Ik wordt ook altijd weer blij van mn Citizen duiker, hij zal je niet teleurstellen
2 likes
Jesus
26 februari 2021 om 08:58
3904
Onderweg en bijna aan de pols.
17 likes
Gelijk heb je! Met vlag en vaandel het beste horloge in zijn prijsklasse. Is het enige ‘budget’ horloge dat zich staande heeft gehouden in mijn collectie en mij hetzelfde gevoel geeft als de andere stukken. De Citizen gaat dan ook never nooit meer weg. Wat een top klok!
6 likes
Daar krijg jij geen spijt van!
3 likes
Jasper
26 februari 2021 om 10:14
3908
Nieuwe NATO is zojuist binnengekomen!
17 likes
RLC:
Met vlag en vaandel
Is dat Vlaams? Ik ken alleen ‘met vlag en wimpel’.
4 likes