Weekje of 2. Het is wachten op de SPB153. De andere is wel op voorraad, maar ga ze tegelijk ophalen.
Heel gaaf…even geduld nog
Hij is er eigenlijk al. Ik ging vanmiddag naar Van Willigen in Den Haag om de nieuwe Oris Aquis te passen. Best tof, maar ik miste iets. Toen heb ik een Navitimer in 46 mm gepast, ook heel tof, maar toch fors hè.
En eindelijk viel mijn oog op de Endurance Pro modellen in de Breitling vitrine! Waar ik al naar kijk sinds de lancering. De blauwe gepast en dat klikte gelijk.
The rest is history.
Hmm, hij heeft er wel meer hoor, allerlei soorten alleen misschien dat de lumed bezels op zijn. Ik heb een zwarte bezel besteld. Specifiek voor ceramisch gekozen vanwege de glans en meer krasvast.
Nog geen idee wanneer ik het horloge zal ontvangen, heb ‘m ongeveer een maand geleden besteld. Rob levert kwaliteit, dan maar wat langer wachten😎
Wanneer ik hem heb plaats ik hier een foto!
Cool man…congrats. Supergaaf model deze nieuwe Breitlight.
Thanks David!
Haha. Nou ja, zo gaat dat soms.
Mooie Breitling, de kleurstelling vind ik ook erg fraai! Veel draagplezier.
Vandaag binnen gevallen.
Ben d’r blij mee. Ziet er in het echt top uit, was een beetje huiverig om ‘m ongezien te bestellen.
Dankjewel!
Die Captain Willard in het groen is werkelijk prachtig
Badalassi
Ben benieuwd. Heb deze nog niet in het echt gezien. Ik heb wel de SLA033 gepast. Heel erg mooi, maar net aan de grote kant. De afmeting en ook de prijs
Ga ervan uit dat deze precies goed is.
Die blauwe wijzer in combinatie met de schitterende wijzerplaat: keivet!
Erg mooi, maar hij moet als de donder op die canvas band als je het mij vraagt
Va n harte proficiat! En nu genieten!
Dankje
Draag ‘m eerst effe met de leren band.
Ook nog even bekijken hoe ik de bandjes een beetje netjes kan wisselen.