Het Grote incoming topic. Deel IV

41mm voor mijn berenpoot

1 like

Heel erg mooi! :heart_eyes: :+1:

1 like

Ik ben happy. Nu nog even wachten tot hij binnen is!

25 likes

:heart_eyes: welke is het geworden? En waar heb je hem uiteindelijk gevonden?

1 like

Ik wilde de 512 het liefste. Fauxtina vond ik wel passen en heb liever een zwarte alligator dan die gekke groene van de 574. Gevonden via iemand op buitenlands forum. Had gezien dat iemand daar een foto had geplaatst, dus hem lichtelijk gestalkt en geprobeerd te overtuigen. Na twee weken is hij bezweken onder de druk :innocent:

3 likes

Erg erg mooi! Plaats maar flink veel foto’s :stuck_out_tongue_winking_eye:!

heb jij die van jou eigenlijk nog Andy?
Ik vond het ook echt een mooi ding en vooral ook een mooi formaat :ok_hand:

1 like

heb m ook gehad, echt een tophorloge. Veel onderdelen voor te krijgen mocht je eens een andere look willen. Spijt dat ik hem geruild heb toen.

1 like

Neen verkocht in functie van m’n Sub.

Maarrrr de Seiko maakte me eigenlijk net zo gelukkig als de Sub hoor 🤷

1 like

Waarom heb je dan niet de sub weg gedaan :wink:

1 like

Deze week zal mijn pakjesavondcadeau afgeleverd worden

Jaren '60 turtle back DS. Deze gaat een vacuüm voor m’n vrije tijd oplossen. Heb daar nu eigenlijk alleen een grijze Seiko LM en 2 duikers. Denk dat de DS als ie goed bevalt een bandensletje gaat worden. Olijfgroene suede bijvoorbeeld :thinking:

18 likes

Alvast van harte. Is deze een beetje goed verkrijgbaar?

1 like

In september bij bezoekje aan de AD om me op de lijst te zetten voor iets anders eens laten vallen dat ik wel interesse had.
Donderdag telefoontje gehad dat er eentje beschikbaar was, betalen en na de lockdown ophalen was de boodschap.

2 likes

Seiko Hulk mod

6 likes

Incominggggg! Seiko Sbbn031 :star_struck::star_struck::star_struck:

Pff, duurt nog wel wat weken eer ik hem in het echie gaat zien. :stuck_out_tongue_winking_eye:

16 likes

Heel tof! Ga je veel plezier aan beleven!

1 like

Oeh! Goeie keus. Geweldig horloge. Ik spreek uit ervaring:

5 likes

20 likes

Bedankt mannen. Denk het ook.
Wel grappig hoe HF mijn smaak heeft veranderd. Daarvoor vond ik het maar lelijke dingen. :joy::joy:

1 like

Yes! Gerrit heeft z’n magie gedaan en nu mag ik deze afrekenen. Daarna ongeduldig afwachten :heart_eyes:

14 likes