Het Grote incoming topic. Deel IV

Wat vind je een normale prijs voor een skx?

1 like

Alles onder de 200,- Wellicht had ik beter “schappelijke prijs” kunnen zeggen. Wel in gedragen staat…

1 like

Ga je deze modden?

Gods… dat ik hem verkocht heb… (is dit mijn ex?)

2 likes

Aha, nette prijs voor een gebruikt exemplaar hoor.

1 like

Yes.

Ik kreeg honger en ga voor deze nu:

Gelukkig wilde Han helpen financieren

25 likes

In ongedragen staat op rubber had je hem ook nog wel voor €215 (excl verzend- en inklaringskosten) kunnen vinden. Maar ja, dan heb je hem niet onder de 200 :crazy_face:

1 like

Ja. Ik wilde net alleen even een andere insert bestell… GRAPJE, I GOT CARRIED AWAY.

Dus ik trek die MM300 plaat en wijzers eruit en maak de coolste mod ever. The best is yet to come. :sunglasses:

18 likes

Ik verwacht wel een heel NA en verbouwtopic! :wink:

2 likes

Mooi ding man die groene :ok_hand:

1 like

@HanDavinci… ben je al klaar met dat ding?

Edit… grmbl… wat houd je over?

1 like

Ga ik doen, ik kan mijn enthousiasme nog wel overbrengen denk ik. Maar dan moet jij beloven om nooit meer naar mij te knipogen, ik ben er allergisch voor. :pleading_face:

Nou, eigenlijk alles behalve die MM300 plaat en wijzers. :joy:

1 like

Ik ga er aan proberen te denken, maar 100% garantie kan ik niet geven.

1 like

:wink:

2 likes

En hij is binnen mooier dan ik had verwacht, echte klatser lumen ook super deze gaat de komende dagen niet af

20201125_141955

16 likes

Herkend iemand de doos van dit horloge ? Dit weekend gaat het eindelijk gebeuren

1 like

Met dank voor het duwtje, er is hier ook eentje onderweg :sunglasses: als daily beater met de kinderen zal deze wel goed kunnen dienen denk’k.

28 likes

Dat is een Jaeger-LeCoultre doos. Ik ben er niet trots op dat ik dat kan zien. :see_no_evil:

2 likes

afbeelding

1 like

Mijn gevoel bij dat soort dingen is een super positie, trots voor de insiders, niet trots voor de buitenwereld :slight_smile:

1 like