Het Grote incoming topic. Deel IV

Oeh heel mooi!
Congrats! (Ik ga er dan van uit dat hij mee naar huis gaat woensdag…?)

1 like

Tsjonge wat chique! Van harte alvast. :ok_hand:

1 like

Hij is toch al betaald :grin:

1 like

Dat wordt stilletjes aan een zeer respectabele verzameling bij u.:ok_hand:

1 like

En binnen!

Wat een onwijs gaaf horloge… Thanks again, @Crownguard :+1:

Nu nog even een gave groene suede band bestellen. Heb al een mooie op het oog :+1:

37 likes

en gestaag stijgt het aantal San Martin eigenaren… Top!

2 likes

De nieuwe Swatch Hodinkee! :blush:

9 likes

Mooi!

En die van @Bertus1 ook! :ok_hand:

1 like

Heel mooi die zilveren dial. :+1:

1 like

Nog eentje gekocht vandaag.
Voor de fun

8 likes

Gekocht voor mijn zoon. Hij heeft ‘m zelf uitgezocht.

17 likes

Toen ik opstond deze morgen dacht ik nooit dat ik deze zou overnemen. :upside_down_face:

dit bandje komt erop:

17 likes

Deze gaat onder de boom, maar mijn vriendin wilde hem per se even laten zien. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Gewoon voor de fun, zal ik zeker niet dagelijks/vaak dragen, maar Rolex maakt geen Rosegoud-Stalen Daytona dus dat vond ik nog nieteens zo erg (daar heeft mijn vriendin hem ook op uitgekozen). Shameless copy maar wat een waarde voor 65 euro, grappig om te zien wat er voor dat bedrag mogelijk is. Natuurlijk zijn er dingen niet perfect uitgelijnd, maar wat verwacht je…

7 likes

Die band gaat er heel tof op staan, prima keuze!

1 like

Op de valreep nog gebruik gemaakt van de Black Friday korting en twee banden besteld voor mijn nieuwe IWC.

7 likes

Heel leuk horloge de blauw/zilveren komt er hier volgend jaar ook.

Dat was inderdaad mijn tweede niet-Rolexkleurstelling keuze :stuck_out_tongue_winking_eye:

Deze vind ik ook leuk voor de fun :grin:

4 likes

Eerste incoming!

Omdat ik te chicken shit ben om de keuze te maken tussen de 57 omega’s en de moonwatch sapphire :relieved:

Always go left, before you go right.

8 likes


Eerste vostoks :grimacing::grin: Ben erg benieuwd!

5 likes

Was me wat aan het verdiepen in militaire uurwerken en toevallig een echt military issue CMC G10 uit mijn geboortejaar (met tritium dial) tegengekomen en op de kop kunnen tikken. Hopelijk binnenkort in mijn bezit!

18 likes