Prachtig!
Ben erg benieuwd. Zal zeker ook een mooie lederen band kopen. Wellicht Molequin.
Heel mooi! Ook op de stalen band dat die je niet vaak. 

Mooie aanwinst! Een kleurtje voor erbij is altijd leuk 

Ja vond ik dus ook, zie ze zelden rood, dus vond dit wel een aanvulling 

Heel gaaf!
Mân nieuwe aanwinst, keurig binnen 4 werkdagen bezorgd. Oogt fors kleiner dan mân 42 mm horloges maar om de pols is de maat perfect! Ook de diep blauwe kleur is top. Zal voorlopig niet snel van de pols af gaanđ
Neigt het meer naar blauw of naar paars in het echt? Zie zoveel fotoâs voorbijkomen waarbij het veel op paars lijkt.
Deze onderweg voor mân recentelijk verworven aanwinst:

Goede vraag, ben er nog niet uit. Vanuit de ene hoe donker blauw maar net zo goed ineens weer meer paarsachtig.
Waanzinnig mooi
Met een groen accentâŠ

dat zijn twee blijvertjes

Van harte! Heel mooi de El Primero 42 op staal. 
Ik wil hem voor nu graag op een gave lederen band. 21mm, iemand suggesties. Ik zit aan een marine blauwe Molequin te denken.
Doe mij die stalen band dan maar!
Als jij hem toch niet gebruikt⊠






