Het Grote incoming topic. Deel IV

Prachtig!:heart_eyes:

1 like

Ben erg benieuwd. Zal zeker ook een mooie lederen band kopen. Wellicht Molequin.

2 likes

Heel mooi! Ook op de stalen band dat die je niet vaak. :heart_eyes::+1:

Mooie aanwinst! Een kleurtje voor erbij is altijd leuk :+1::blush:

1 like

Ja vond ik dus ook, zie ze zelden rood, dus vond dit wel een aanvulling :grin::hugs:

1 like

Heel gaaf!

1 like

Bandrbands zijn binnen. :+1:

19 likes

M’n nieuwe aanwinst, keurig binnen 4 werkdagen bezorgd. Oogt fors kleiner dan m’n 42 mm horloges maar om de pols is de maat perfect! Ook de diep blauwe kleur is top. Zal voorlopig niet snel van de pols af gaan👍

14 likes

Neigt het meer naar blauw of naar paars in het echt? Zie zoveel foto’s voorbijkomen waarbij het veel op paars lijkt.

1 like

Deze onderweg voor m’n recentelijk verworven aanwinst:

afbeelding

5 likes

8 likes

Goede vraag, ben er nog niet uit. Vanuit de ene hoe donker blauw maar net zo goed ineens weer meer paarsachtig.

Waanzinnig mooi

Met een groen accent


image

18 likes

Zojuist binnen gekomen :sunglasses:

14 likes

Net gearriveerd. Mooi horloge!

42 likes

dat zijn twee blijvertjes :star_struck: :+1:

1 like

Van harte! Heel mooi de El Primero 42 op staal. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik wil hem voor nu graag op een gave lederen band. 21mm, iemand suggesties. Ik zit aan een marine blauwe Molequin te denken.

1 like

Doe mij die stalen band dan maar! :grin: Als jij hem toch niet gebruikt
 :smirk: