Het Grote incoming topic. Deel IV

Op rubber, maar wel een bijpassende nato band van Watchgecko erbij gekocht. Ben niet zo van de stalen banden.

1 like

Die wijzerplaten van Seiko zijn magnifiek. Mooie kleurcombinatie van wijzerplaat (groen naar zwart) en wijzers (goudkleurig) en band (leder).

1 like

New Watch Alert:

I’m a happy man. For now.

13 likes

Mooie keuze! Ik heb de Tangente in 35mm en dezelfde pols als jij. Valt best mee, maar het is even wennen in het begin. Geniet ervan alleszins als ie binnen is :+1::smiley:

1 like

Thnx, goed om te horen. Morgen komt ie al binnen, dus voor kerst toch alvast even passen :grimacing::innocent:

Zo, dit is de versie voor de verzameling :heart_eyes:

5 likes

De Bandrbands voor de IWC Le Petit Prince Chronograph binnen. Wat een top banden! Kwaliteit is echt boven verwachting goed! Op deze manier kan ik de originele IWC Santoni band een beetje sparen en ontzien.

Nu eerst even de donker bruine crocolook band erop gezet.

Betere foto’s volgen nog bij daglicht later deze week…

13 likes

Die vind ik leuk!

1 like

Heel leuk. Heb er zelf ook 1 gehad en echt een leuk horloge. Zit nu stiekem te kijken naar de gmt.

1 like

Ziet er netjes uit! Hoe lang duurde de verzending?

Echt heel snel. 3 dagen of zo. Snap er niks van uit Amerika. Verzendkosten waren wel 28 dollar. DHL Express, was ook de enige optie.

2 likes

Kon me niet bedwingen. Ben ook jarig in december…

41 likes

Heel erg cool!

Als UPS meewerkt, vandaag deze .

24 likes

Alvast proficiat, voor beide👍

1 like

Klopt vond ik ook…


Kwijl…
6 likes

Lekkerrr, mooi verjaardagskadootje! De ster op de achterkant lijkt wel verdacht veel op die nieuwe Aquastar.

Tja het is een zeester. Maar bij de aquastar is he meer een vijfpuntige ster
Bij de Mido is het asymmetrisch.

4 likes

Is die cordura een zwarte of donkergroene? Zat er zelf ook nog over na te denken, maar uiteindelijk elders besteld. Zien er wel goed uit. Nog extra kosten mogen aftikken voor invoeren?

Ah ja heb het even opgezocht. En je hebt helemaal gelijk! Vind ze beide prachtig haha