Mooi! Da’s nog eens een kerstcadeau!
Mooi
Geweldig
Nog import of andere kosten gehad vanuit Japan? Wil namelijk ook iets vanuit Japan laten k komen.
soms niet maar soms wel… nu was het met Fedex dus zal binnenkort wel een brief krijgen
wel lijkt het met Fedex goedkoper te zijn als bv Japan post of DHL.
Denk je dat er nog enigszins verschil is tussen het kopen via EBay of kopen via Chrono? Bedoel dan met name kopen vanuit Japan.
op Ebay zal je een betere prijs krijgen denk ik, en op Ebay zal ik wel enkel kopen via paypal.
Ftfy.
Zo zeg! Van harte alvast!
Prachtig
Bevalt goed, geeft mooi contrast met wijzerplaat. Maakt het voor mij ook meer draagbaar. Bij gepolijst altijd beetje bang voor krasjes. Overigens zit hier al paar krasjes op, dus daar hoef ik me verder geen zorgen over te maken
yep! heb maar even uitgepakt voor deze kerst.
Nieuw?
nee, overgenomen van iemand.
Ah ok. Dan maakt t niet uit.
Was even bang voor slechte qc.
neuh… denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn. Als ik zie hoe het pakketje er uit ziet. Zit in details zoals het garantiekaartje waarop de bouwer, dial maker en controleur hun naam op hebben geschreven. Kan ook een gimmick zijn, maar denk dat dit wel toont hoe betrokken zij zijn bij het product.
DHL zegt dat het pakje morgen al komt! Je had gelijk over de razendsnelle verzending.