Het Grote incoming topic. Deel IV

Zou ik deze als snoepje nog ff snel aanschaffen dit jaar?
Vind m al jaren blij makend, maar nooit daadwerkelijk aangeschaft .

  • DOEN. Om blij van te worden!
  • Hou op dwaas, lekker vanaf blijven.

0 stemmers

4 likes

Zelf ook over getwijfeld, dus snel doen!

1 like

Maar dan wel op de blauwe racing strap. :grin:

1 like

Schitterend horloge :ok_hand:

OKEAH! :ok_hand: :facepunch: :grin:

2 likes

Dit is idd een aanrader

1 like

Na een volle maand geduld betrachten én horlogeloos door het Corona-beperkte leven, komt nu dan eindelijk a.s. dinsdag mijn nieuwe Grand Seiko binnen…vers uit Japan! :ok_hand:

52 likes

Well done sir :grin::ok_hand:

1 like

Thank you kindly Sir :facepunch: :grin:

1 like

Congrats! :smile:

1 like

Haha Thx :grin: Nu jij nog heh :crossed_fingers: :+1:

1 like

Yes please :innocent::smile:

1 like

Wat een bloedmooi horloge! Gefeliciteerd :partying_face: alvast.

1 like

Thank you! :+1:

Wij verwachten macrofoto’s vanaf de bank daffieshots

1 like

Haha ik ga m’n best doen maar voor macro shots heb ik wel weer een echte camera nodig. @Zulu :see_no_evil: :zipper_mouth_face:

Thx @JohnWick

3 likes

Ik wil hem vrijblijvend hands-onnen maat, dat weet je :grin:

1 like

:grin: Zou niet eens zo’n gek idee zijn. Mooi NA topic met prachtige shots. :ok_hand:

3 likes

Letterlijk schitterend @daffie :+1:t4::+1:t4:!

1 like

Dank kerel :+1: Kan bijna niet wachten totdat ze om de pols zit…

2 likes