Ik heb vorig jaar iets soortgelijks gehad. (Ander postbedrijf). Vermoedelijk komt het door de drukte en zijn ze niet eens bij je adres geweest. Er volgt vrijwel zeker nog een afleverpoging of je kan het zelf kiezen via een tracktrace link.
Helaas even wat geduld hebben. Is lastig natuurlijk met nu een lang weekend
Klinkt goed! Ik had gisteren een horloge besteld bij onze forum sponsor. Zijn bedrijf is letterlijk een halve minuut lopen bij mij vandaan. Contact gehad met hem en ik mag het niet ophalen en langs brengen is ook niet gebeurd. Nu moet ik met de PostNL drukte wachten tot na het weekend terwijl hij in mijn wijkje gevestigd is.
Klopt deels, op de foto is ie roder dan in het echt.
Stukje theorie; dit is een houtfineer. Dus een basis van vermoedelijk MDF, met daarover een mm ebbenhout. Door lakken kleurt deze lichter dan ongelakt ebbenhout. Ebbenhout zoals de meeste het kennen is inderdaad zwarter, maar dit komt door het droogproces en eventuele (matte) beits. Inmiddels is ebbenhout een van de meest kostbare houtsoorten door schaarste en omdat de bomen nu sneller gerooid worden, om deels sneller aan de vraag te kunnen voldoen, heeft het hout ook minder tijd om te ‘verouderen’ en dus kleur te verliezen.
Ik draag ze ook heel graag, en zogauw iets mijn kwaliteitsnorm haalt en in mijn smaak valt, vind ik dikwijls de goedkoopsten ook de leuksten om dragen. Als er dan eens een ongelukje gebeurt, zijn ze snel vervangbaar en zonder dat je er een arm en een been bij verliest .
Deze vond ik onder de boom, Dit was een goede tip van mijn favo you tuber “The Timeless Watch Channel”
Een kwalitatief hoogwaardige watchroll, welke prima betaalbaar is
Mijn eisen liggen hoog, maar deze overtreft de verwachtingen. Handgemaakt van echt leer, in meerdere kleuren, en ook verkrijgbaar voor 3 horloges.
Vanuit de USA in een week in huis. Zeker nu met de wisselkoers een koopje.
Het goedkoopst via Amazon.