Het Grote incoming topic. Deel IV

Ik gok een Geckota

1 like

Prachtig. Mooie foto’s!

Dit model (kast) blijft prachtig, zeker icm het dunne profiel. (Misschien had ik de mijne niet weg moeten doen).

2 likes

Binnenkort alweer een nieuw NA topic van mij. :grin: Sneller dan zelf verwacht. :shushing_face:

Hier een hint. :grimacing:

8 likes

Omega seamaster?

3 likes

Gezien de kroon kan dat bijna niet anders…

2 likes

Jij mag niet meer meedoen. :astonished:
:joy:

3 likes

Ik dacht eerst een zonnebril :grin:
Worden die Omega’s altijd in een brillenkoker geleverd? :wink:

2 likes

Zo’n James Bond ding.

1 like

afbeelding

ETA 955.114
Nieuw hart voor de CWC

6 likes

Die tweede foto … Etc etc :rofl::roll_eyes:

1 like

Mooi zo’n zwarte plaat (gecamoufleerd blauw in dit geval :joy: )

2 likes

Op het randje van 2020 nog een mooie SKX023J gescoord op ebay…

Mooie kleine Seiko daily voor naast de Lord Marvel die waarschijnlijk bij binnenkomst op een cognac lederen band gaat… Nog sterk zitten twijfelen voor een mini turtle maar het simpele/klassieke uiterlijk van deze SKX serie trekt mij meer… Ook hebben gebruikte duikers wel iets. Enfin… We wachten het af… Staat schijnt goed/gereviseerd te zijn voor wat het waard is. (maar ach, de prijs was een gokje wel waard)

5 likes

Ik ben nogmaals gaan kijken. Op het internet kom je voor dit specifieke model allemaal tegen met deze “kortere” wijzers, lijkt mij gek als ze allemaal vervangen zijn.

1 like

Is dat een mini turtle? :heart_eyes:

1 like

En hij is binnen! Schitterend boek!

9 likes

Deze dit maal via bol.com besteld. Ik ben benieuwd! Is van dezelfde uitgever Assouline als mijn Rolex The Impossible Collection boek, dus dat moet wat moois beloven.

3 likes

Ik heb m ook binnen! Hij is een stuk dikker dan ik dacht :joy:

1 like

Ja stuk groter en dikker. Echt een dikke pil. Zie deze foto.

Ik ben er iig erg blij mee. Was ook echt 38 euro op Amazon. Gaat nergens over…

5 likes

Gave verzameling! Ja ik had echt niet verwacht dat ie zo dik was, wel heel tof, heb m even snel doorgebladerd

1 like

Dankjewel! Ik vind het ook leuk om de horlogeboeken een beetje te verzamelen. De meeste zijn niet eens zo duur en is toch leuk voor dat geld. Elke bol.com bon die ik krijg gaat naar zo’n boek haha :sweat_smile:

2 likes